Hledat

čtvrtek 18. února 2021

Všem přeji krásný den!

Upřímně začátky mi nikdy nešli, tak úplně nevím, jak začít, aby jsem Vás nenudila hned na začátku článku to by nebylo dobré. Každopádně v tomto článku bych Vás chtěla v první řadě seznámit s tím co od mého blogu můžete čekat.
  • Jsem tu úplný začátečník, zatím nečekejte žádný superčupr blog. (:D)
  • Budu se snažit psát převážně o mém životě. 
  • Mám ráda cestování, kosmetiku, jídlo a mého psa Sheilu.
A to jsou zatím jediná témata o kterých bych já mohla psát. Měla jsem už dříve blog.cz tak nějaké zkušenosti mám. K psaní jsem se vrátila téměř po cca 7 letech (můžeme poděkovat zlaté karanténě). 

Ráda bych Vás, ale poprosila, jestli by se tu našla alespoň jedna hodná duše, která by mi pomohla vylepšit/změnit můj vzhled stránky? Chtěla bych určitě nějaký vlastní, ale bohužel na toto jsem byla vždy levá. Tak budu určitě ráda za každou pomoc či radu co se tohoto týče. A nemám problém někomu za nastavení a pomoc i nějakou částku zaplatit. ♥

Tak zatím přeji krásný večer a já se tady jdu rozkoukávat.

9 komentářů :

  1. Tak vítej zpět!
    S tím designem, doporučila bych prohledat internet pod něčím jako : Responsible blogger templates free, dá se jich najít docela dost hezkých a do začátku úplná paráda, než si vše nastavovat sám. Sama jsem to tak udělala, po měsících se trápení. Až nedávno jsem si jednu hezkou šablonu našla na etsy.com a koupila. Koupit se také dají, záleží, jestli se ti chce hned takhle do začátků investovat :) K těm šablonám jsou i návody, které jsou jednoduché a v podstatě po nahrání kódu se upravuje jen pár věcí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za krásný komentář! ❤️
    Poradím ti ráda s tím Etsy, je to jednoduché, nemusíš se bát, valná většina ti vše i zadarmo nastaví, pokud by sis nevěděla rady ☺️ Napiš mi kdyžtak na instagram do zprávy, tam se bude líp konverzovat než přes komentáře, poradím, s čím budu moct a vědět ☺️ Jsem tam jako miss.barborah 😊

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji za návštěvu a milý komentář u mě na blogu ♥♥ Vítám tě zpátky v blogosféře! Moc se těším na články :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  4. Vítej zpátky v blogovém světě :)
    Sama nejsem žádnou expertkou na designy blogu, snad všechny, co jsem měla, jsem měla stáhnuté odtud: https://www.themexpose.com/ :) U šablon je i návod, jak ji nastavit na blog a zatím jsem s tím neměla problém :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Z vlastní zkušenosti můžu doporučit třeba dát si do menu Google folowers (GFC), je to lepší pro přehled o sledovaných. Navíc se pak sledujícím ukáže když vydáš nový článek mezi novými články blogerů. (Přidáš přes rozvržení na blogerovi - nový gadget)
    Potom je super stránka, kde najdeš html odkaz, pod kterým můžeš sdílet odkazy na své stránky, když komentuješ u jiných blog. :) https://www.jakpsatweb.cz/html/ nadjedeš pod okdazy.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Toto je tvůj první blog? Na první blog to tu vypadá přenádherně... když si vzpomenu jak vypadaly můj první blog.. no jéje :D
    Sheila je krásné jméno pro pejska :)
    Tak ať se ti daří a máš to tu pořád tak příjemné :)

    Simix
    http://novinky-simic.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, vítej. Vypadá to tu moc hezky. Já jsem cca před 10 lety blogovala na blog.cz a též mě k novému blogu donutila karanténa, ale jsem za to moc ráda. Věděla jsem, že někde uvnitř mě furt někde něco je, že chci psát a dělit se o to s ostatními.
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  8. Tvůj nový blog vypadá moc hezky :) Design se ti povedl.

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji moc za tento naprosto parádní web. Moc se ti povedl:) Jak už psala Pavla, určitě bych se nebála investovat trochu do toho webu, protože ti to jednou prostě může i klidně vydělávat. Já tedy blog nepíši, já si vydělávám, respektive nechávám si vydělávat nákupem šperků , ale o tom někdy jindy ))

    OdpovědětVymazat

Back to Top