Hledat

sobota 20. února 2021


Zdravím všechny moje čtenáře ♥

Tak já konečně můžu oznámit, že můj blog je více méně hotový a jsem s ním maximálně spokojená. Snažila jsem se to vymyslet, tak aby se Vám tady opravdu líbilo a měli jste důvod se sem vracet. Uvidím, jak budu dnes stíhat, ale chtěla bych přidat ještě jeden článek buď na téma: můj pejsek Sheila nebo cestování, co by Vás ode mě zajímalo více?

Teď, ale k tomu, proč hlavně píšu tento článek. Je to proto, že chci hrozně moc poděkovat za mě té nejhodnější a nejlepší blogerce. Bez ní by vlastně můj blog nebyl ani k provozu a nedočkali by jste se ode mě žádného článku, jelikož jsem taková, že dokud by to tady nebylo hotové nepřidala bych nic.

Je to právě Barča, která mi tady se vším neuvěřitelně pomohla a já bych jí tímto chtěla strašně poděkovat. Určitě se podívejte na její blog, jelikož stojí za to. Má moc zajímavé články a hlavně její osobnost je prostě skvělá! Je hodná, milá snaží se opravdu pomoc a za mě je i hlavně trpělivá, protože tu se mnou opravdu měla. Takže holky mrkněte se na její blog, dejte odebírat, protože je to moc dobrá blogerka.

Barborah.com

3 komentáře :

  1. Vypadá to tady moc hezky! :) Těším se na články :).

    OdpovědětVymazat
  2. Vzhled je moc krásný, moc se vám holky povedl! A ten Tvůj medajlonek je úplně boží :) Jen teda ta světlounká růžová se mi na tom bílém pozadí špatně čte :( Budu se těšit na další články! :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Jee, ty jsi zlatá! To jsi vůbec nemusela, ráda jsem pomohla a nebylo to nic těžkého! Vážím si toho a moc moc se těším na tvé články a tvorbu!
    Jinak krásně jsi si udělala tu fotku v menu na straně, ty kytičky se mi moc líbí, myslím, že podceňuješ své vlastní síly!
    Jinak mě ta růžová nevadí, čte se mi to dobře :)

    OdpovědětVymazat

Back to Top