Hledat

neděle 21. února 2021

Sheila


Zdravím Vás dnes všechny u dalšího článku, který je na téma Sheila. Aby jste všichni věděli Sheila je můj nejmilovanější pejsek. Články o ní tady budou často, jelikož můj pejsek je zároveň jako můj koníček. Budou to články převážně o tom co jsem jí pořídila hezkého, všelijaký doporučení co se týče psů a co mě zkrátka napadne ohledně Sheily a bude to aspoň trošku zajímavé. Dneska Vám prozatím přidám jen fotky malého štěňátka.

Myslím si, že by jste, ale o Sheile měli něco málo vědět, aby jste věděli o kom to vlastně píšu. Začnu asi tím, jak vznikl vůbec nápad pořídit si s přítelem pejska. Já už od malička vyrůstám se psi a když jsme se cca před necelým rokem s přítelem rozhodli společně bydlet cca po čtvrt roce bydlení mi v tom našem krásném bytě něco chybělo a věděla jsem přesně co. Byl to pejsek! 

Tím to vše začalo museli jsme se nejdříve shodnout jakého pejska chceme do jaké největší částky si můžeme dovolit apod. A tak Vám konečně představuji našeho pejska.

Sheila se narodila. 14. června (za mě je to osud, protože stejný den se narodila moje maminka)
Bylo nám řečeno, že je to za rasu Německý špic bez papírů co jsme si s přítelem přáli. Teď bohužel víme, že jsme nejspíše pěkně naletěli a máme křížence, ale upřímně? U nás se na tom stejně nic nezměnilo milujeme jí pořádně stejně, jen člověka mrzí, že jsem mezi námi furt takové lidi, kterým není blbý tyto věci dělat. A my s přítelem jsme byli hloupý, chyba byla na obou stranách. O tomhle Vám, ale psát nebudu, jen jsem se chtěla trošku víc rozepsat k té rase.


Mě teď ale zajímá. Co si myslíte vy co je Sheila za rasu? Jakého máte vy pejska? Popřípadě pokud nemáte jaký se líbí Vám rasy?

Děkuji za přečtení článku, Vaše J. ♥

15 komentářů :

  1. Aw tak ten je rozkošný. Ja mám psíkov moc rada, ale som skôr mačičkový typ. Mám doma kocúra, ktorého sme zachránili z ulice a je to ten najspokojnejší kocúr akého som kedy videla. Zvieratká sú úžasné.

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná, naozaj. Presne viem, ako si sa cítila, my u rodičov máme dvoch psíkov a tri mačky, so zvieratkami som vyrastala. Už to bude rok, čo bývam s priateľom, a tiež mi tu nejaké zvieratko veľmi chýba. A práve by sme chceli mačičku plemena Ragdoll ♥ Je to vraj taký pes medzi mačkami, haha, je vyšľachtená tak, že má isté povahové črty, ktoré má pes, ako napríklad, že je spoločenská. Ale ešte asi tak rok počkáme. Musím ale povedať, že už som tiež poučená a určite ju nebudeme kupovať bez papierov, teda cez nejaký bazár, ale cez chovnú stanicu. Keď si z tadiaľ človek kupuje mačiatko ako domáceho maznáčika, tak stojí okolo 400 eur. Cez bazoš sa dá kúpiť aj za 200. Ale čo máme doma kóliu a bišónika, tak obaja boli bez papierov, tiež sme boli hlúpi a počas ich života s chorobami, ktoré mali, sme zaplatili už minimálne trojnásobne ich cenu. Keď sme brali bišónika, tak som tam aj hneď videla, v akom zlom stave sú u tých ľudí a brala som ho už len preto, že mi ho bolo ľúto. Ale mal zlomený chvostík, pruh a blchy, a to sme ho odtiaľ len brali :(. Ale teraz je to naša láska ♥ Každopádne Sheila je nádherná a tiež verím na osud a ak má narodeniny v deň, kedy tvoje mamina tak určite patrila k tebe! Teším sa na ďalšie fotky a články s ňou!

    OdpovědětVymazat
  3. Je nádherná!!! <3 Těším se na další fotky :) my psa nemáme, ale strejda ano, jezevčíka, i když tak moc nevypadá :D asi taky hodně křížený. Ale je to zlatíčko :) na jaře jí bude rok :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  4. Ta je kouzelná! :) Křízenka nebo ne, hlavně ať dělá radost a je zdravá!

    wwwnattalk.cz.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za povzbuzující komentář :)
    Sheila je krasavice :) Ať vám dělá jen a jen radost! Já mám čínského chocholatého pejska Tristana, už má 8 roků, strašně to letí. Kdybys chtěla vidět fotky, tak jsem nedávno přidala článek o něm :) Taky je bez PP, byl to vánoční dárek od rodičů a ti to nějak neřešili, naštěstí opravdu celkem vypadá, jak by měl :D
    https://terry-rezzy.blogspot.com/2021/02/tristan.html

    OdpovědětVymazat
  6. Awwww! Je strašně krásná! Miluju pejsky a jsem neskutečně vděčná, že jsem vyrostla v rodině doslova obklopená čtyřnohými parťáky! Já sama jsem dostala k vysvědčení ve druhé třídě pražského krysaříka, už ho mám 10 let a je to nejlepší věc, která mě v životě potkala <3 Nedokážu si představit, že bych vyrůstala bez pejska. A nechápu lidi, kteří nemají psy rádi.. :/

    OdpovědětVymazat
  7. I když je Sheila kříženeček, tak to vůbec nevadí, je krásná a určitě vám bude dělat jen samou radost ❤. Já mám černého labradora a je to můj největší a nejlepší parťák jakého jsem si kdy mohla přát 🐾.

    OdpovědětVymazat
  8. Rasy pejsků jdou úplně mimo mě. Hodnotím jen podle vzhledu a jak jsou hodní a poslušní :D Sheila je ale naprosto krásný pejsek ♥ Určitě vám dělá spoustu radosti :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. Jezisinky, no tak ta ke kouzelná. Já bych pejska chtěla... vlastně i kočku klidně :-D Ale přítel by chtěl psa jedině do baráku a kočku do baráku nechce :-D

    https://pridesoul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Jezus ta je kouzelná! Věřím, že vám dělá spoustu radosti <3

    OdpovědětVymazat
  11. O bože, tak ta je úžasná! Neumím si představit život bez zvířecího kamaráda!

    OdpovědětVymazat
  12. Úplně tě chápu, taky si nedokážu představit život bez psů a jen co jsem se odstěhovala, po 2 měsících jsem měla svého psa :D. Škoda, že je pořád tolik množíren, které chtějí jen vydělávat prachy :/

    OdpovědětVymazat

Back to Top