Hledat

pondělí 31. května 2021

Hugo Boss - BOSS Alive


Ahoj, dnes bych Vás chtěla přivítat u dalšího článku, který bude zaměřený na voňavou novinku z Notino.cz. Všichni už jste určitě poznali, že jsem velký blázen do voňavek, mohla bych jich mít opravdu nespočet. A tak jsem měla tu možnost si pořídit novinku BOSS Alive od Hugo Boss
Opět jsem si nebyla úplně jistá s vůní tohoto parfému, jen jsem měla recenzi od své kamarádky, ale ta mi parfém doporučila. Pořídila jsem si pro začátek, jen 30ml kdyby mi náhodou nesedl, ale už teď vím, že je to jedna z mých nejoblíbenějších vůní. Opravu mo krásně voní, není ani sladký, ale velmi ženská vůně, takový sexy si troufnu říct.

Složení vůně 
Hned na počátku ucítíte jablko, které se mísí se svěžími tóny mandarinky a citronu. To vše dokresluje akord opojné svěží magnolie. Po chvíli se dostanou do popředí i další omamné květy jako je jasmín a damašská růže. Smyslnost vnáší do vonné kompozice cedrové a santalové dřevo s tóny sladké bylinné šalvěje a mechu.


Určitě chci ještě zmínit flakonek parfému. Já osobně si parfém i podle flakonu vybírám, nebo mě alespoň musí zaujmout. A jelikož mi přijde teď zlatá barva celkem moderní, tak si mě flakonek hned získal, je velmi elegantní.

 Znáte tento parfém? 

Vaše J. ♥

11 komentářů :

  1. Já miluju parfémy! Fakt moc! :D A nejvíce miluju, když jich mám doma několik a může je střídat podle nálady. ♥ Tento ale neznám. Určitě by mi ale voněl. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tento parfém neznám, ale doufám že brzy něco od Hugo Boss vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Boss je fajn, ale tento parfém konkrétně neznám :)

    Somemthingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Já se musím přiznat, že na voňavky moc nejsem, používám je velmi výjimečně :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Huga Bosse jsem objevila náhodou, když k nám do práce přišla nová klientka a měla tento parfém. Ach, hezky to voní, ale není to nic, co bych si řekla: ,,Ten chci!". Samozřejmě vím, že na výběr je z více parfému od Huga :-) Já jsem si moc přála parfém Chloe a konečně jsem jej dostala k Vánocům :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Super popis, ja absolutně neumím vůně popisovat! :D Jinak parfém neznám ale parfémy obecně miluju. Přítel mi říká, ať už to nekupuju, protože jich mám dost :D

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný popis a ráda bych si k ní někdy čichla :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  8. Parfém neznám, ale určitě podle popisu voní určitě krásně.
    Já si musím voňavku vždycky před koupí vyzkoušet :D
    Leník

    OdpovědětVymazat
  9. Zrovna tento neznám, ale Hugo Boss měl vždy nádherné vůně - určitě je skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Vůni neznám, ale také nemám ráda sladké vůně, tak by mi možná sedl :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  11. Já na sladké moc nejsem, ted hlavně svěží :-)

    OdpovědětVymazat

Back to Top