Hledat

neděle 20. června 2021

Krásné šaty od firmy - Besties.cz


Ahoj moje zlatíčka. Přicházím za Vámi s velkou omluvou, jelikož jsem se tady nějakou tu dobu neukázala. Abych pravdu řekla je toho na mě poslední dobou nějak moc. Snažím se to všechno spíše dusit sama v sobě a to také není úplně dobře. Nebudu Vám úplně slibovat, že se to zlepší, že tu budu více protože sama nevím, jak to bude ještě dlouho trvat. Zkrátka je teď opravdu moc práce a do toho rodinné problémy, který si každý musí vyřešit a srovnat se s tím sám. Ale nebojte věřím, že se to časem zlepší a já budu mít zase chuť blogovat a vlastně i na Instagram, kde mě spousta také sleduje.

Každopádně dnešní článek není o tom, abych si tady vylívala srdíčko, ale že Vám chci doporučit opravdu jednu fajn firmu s oblečením. Jedná se opět o firmu Besties.cz

Co mě na této firmě velmi zaujalo je to, že si své oblečení fotí jen a jen samy. Takže opravdu vidíte, že jejich oblečení je reálné, nic nezkresluje a je opravdové. Na čem si firma Besties i hlavně zakládá a za to jsem moc ráda! 

Já jsem měla tu možnost si pořídit dvoje nádherné šatičky a mohu Vám říct, že jsem s nimi hrozně spokojená. Kvalita šatů je neskutečně pohodlná a na léto jako dělaná. Cítím se v nich moc hezky a hlavně jsou příjemné. No samy se můžete podívat, že jsou kouzelné.

Což mi hlavně připomíná, že chci firmě Besties moc poděkovat, za velkou trpělivost a možnost s nimi spolupracovat, jsou neuvěřitelně hodní, že mojí situaci o které jsem na začátku psala pochopili a věřím, že i Vám se budou snažit vyjít maximálně vstříc s nákupem. ♥ DĚKUJI

Na jejich stránkách toho naleznete hlavně mnohem více, než nejen šaty, ale i třeba sukně, trička, doplňky nebo i dekorace. Tak se běžte rychle podívat a udělat si radost s letním nákupem.

Znáte firmu Besties? Líbí se Vám moje nové šaty?

BESTIES.CZ

25 komentářů :

  1. Ahojky, teda ty červené vypadají famózně <3 tak ať se dobře nosí

    OdpovědětVymazat
  2. Šatičky vypadají moc pěkně 🙂. Osobně se mi nejvíc líbí ty červené 🤗.

    OdpovědětVymazat
  3. Šatičky vypadají krásně, hlavně ty červené, těším se na foto na postavě! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Šaty jsou moc pěkné, hlavně tedy ty modré :)

    OdpovědětVymazat
  5. Přeji, ať se situace brzy zlepší. Také teď bohužel prožívám těžké období :( ale říkám si, po každé bouřce přijde slunce...
    Šaty jsou moc krásné! O firmě slyším poprvé
    Leník

    OdpovědětVymazat
  6. Jé snad se to vše brzy zlepší! Šaty vypadají krásně, na stránku mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  7. No tak ty jsou vážně super! Škoda že je nevidíme i na postavě, nicméně chápu to a těším se. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Super kousky, na firmu si vzpomínám již z tvého předešlého článku. Jinak ty červené šaty jsou úžasné, přesně můj styl :)
    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne šatičky! :) Od tejto firmy som si ešte nič neobjednávala, ale majú pekné kúsky, určite by som si tam tiež vedela niečo vybrať :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  10. Jsou překrásné, já jsem na šaty zatížená takže ti závidím, mám asi desatery a pořád je jich málo, hlavně po porodu už mi všechny nejsou :-(

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné! Zrovna potřebuji obnovit trochu šatník na nadcházející léto a dovolenou.. Tak se podívám i k nim :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty červené nemají chybu, v kombinaci s rudou rtěnkou musí vypadat krásně. :))

    OdpovědětVymazat
  13. Firmu Besties neznám, ale ty šaty vypadají nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  14. Wow, tak ty vypadají skvěle! Hlavně ty červené!

    OdpovědětVymazat
  15. Hoci to nie je veľmi môj štýl, tie červené vyzerajú pekne :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  16. Ať je brzo lépe! Taky na mateřské teď trošku bojuji. Všechen čas jde synovi, příteli a zvířatům. Také práci :D Čas pro sebe mám omezen, ale i tak je to mateřství krásné.

    Držím palce :) Jinak šaty jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
  17. Hlavně, ať je lépe! :) Šaty jsou krásné :).

    OdpovědětVymazat
  18. Škoda, že jsi je nevyfotila na sobě. A koukala jsem na ten eshop a teda vybrala bych si :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tak ty jsou TOP STROP! :) Skoro bych si je zamilovala taky. Já si nedávno koupila krásný župan, ze kterého mám radost. Ale šaty asi teď pořizovat neplánuji. Jedině, že bych našla fakt nějaký kousek, který bych musela mít. Přeci jen zima není úplně období na to, aby člověk nosil šaty. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Šaty jsou opravdu nádherné a myslím, že budou lichotit každé postavě. :)

    OdpovědětVymazat
  21. Nádherné, podobné šaty mám v šatníku. Miluju puntíky a proužky, takže jich mám několik a pořád je jich málo :⁠-⁠) nákupy miluje snad každá ženská takže ti trochu závidím

    OdpovědětVymazat
  22. Firmu neznám, ale ty červené šaty jsou orpavdu kouzelné.
    Mrzí mě, že teď zrovan prožíváš nelehké životní období, ale jak řekl Einstein, všechno je realtivní, všechno jednou pomine. A věřím, že velmi brzo se začne blýskat na lepší časy!

    OdpovědětVymazat

Back to Top