Hledat

neděle 16. května 2021

Úprava a barvení obočí

Krásný den, dnes jsem tu pro Vás se článkem co se týče kosmetiky. Jelikož jsem kosmetička, tak mám kolem sebe spousty kamarádek, který po mě chtějí například upravit obočí a tak jsem toho využila a vyfotila jsem si rovnou proces mé úpravy obočí PŘED X PO. Kdyby jste měly zájem můžete se ke mě i objednat do mého salónu a společně se na to podíváme. ♥ Stačí mi jen napsat.


Na barvení a úpravu obočí potřebuje:

  • Refectocil hnědou barvu
  • Kosmetický štěteček
  • Misku na barvu
  • Tekutý/krémový oxidant
  • Tamponky
  • Pinzetu
Postup barvení a úpravu obočí:

  • V misce si namícháme barvu Refectocil a smícháme s oxidantem.
  • Naneseme na obočí a tvarujeme, podle Vaší představy.
  • Necháme působit 5-10 min. Je to, ale samozřejmě podle toho, jak moc ho chcete mít tmavé. Poznáte to i podle toho, jak barva na obočí už tmavne.
  • Poté jen sundáte barvu mokrým tamponkem.
  • Upravíte pinzetou, já někdy i obočí zastřihnu a je hotovo. 

PŘED / PO 


Není se čeho bát zvládne to každý, jen to chce praxi a trénink. Mám, ale i přesto kolem sebe hodně lidi, kteří se s tím i tak dost trápí a raději si zajdou za mnou. Jak to máte s úpravou a barvením obočí vy? Zvládnete to samy? Máte radši tmavé nebo skvělé?

Barvíte si obočí? Líbí se Vám moje úprava?

Vaše J.

13 komentářů :

  1. Mně se popravdě moc tmavé obočí nelíbí, to svoje si jen trošku upravuju - vytrhávám chloupky, co rostou moc mimo nebo nevím jak to říct :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné! Já si obočí nebarvím, mám ho celkem tmavé ☺️

    OdpovědětVymazat
  3. Já poslední dobou přemýšlím, že bych si na úpravu obočí zašla, ale chtěla bych si ho nejdřív nechat trošku dorůst, bohužel jsem si ho v minulosti vytrhala až moc a nevypadá to moc dobře, tak doufám, že mi teď doroste aspoň trošku rovnoměrně a pak se uvidí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Máš ho moc krásné :) Já barvení nepotřebuji, spíše si obočí upravuji a lehce doplňuji mezerky, ale mám ho tmavé a celkem pěkné.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi opravdu šikovná 😊! Popravdě, mě se líbí přirozená barva obočí, když někdy vidím, jak některé ženy mají to obočí až tak nepřirozeně tmavé, tak je to za mě už moc. Obočí si nebarvím, nepotřebuji to 😊, jen si párkrát vytrhám nějaké chloupky, ale to dělám vždy opatrně, protože se bojím, abych to třeba nevytrhala až moc 😅, ale s čím nejvíce bojuji je, abych to měla na obou stranách stejné 😅, což se néé vždy úplně povede. Ale úpravě od někoho zkušeného bych se nebránila 🤗.

    OdpovědětVymazat
  6. Obočí vypadá super! Já si ho jen trochu upravuji tužkou.. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to krásně, jsi šikulka, já mám naštěstí velmi tmavé obočí, takže to nepotřebuji, ale párkrát jsem přemýšlela o laminaci :)

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý výsledek! Jsi moc šikovná, já bych se bála, že to zkazím! :D :)

    OdpovědětVymazat
  9. Super! Já bych si doma asi netroufla, chodím na kosmetiku a nechávám si ho barvit tam:))

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělý výsledek, jsi šikovná :) Já bych na to sama neměla odvahu, určitě by to skončilo katastrofou a obočím jako je na takových těch fotografiích v článcích typu ,,nejdivnější lidi v metru..,, :D

    OdpovědětVymazat
  11. Já dříve na abrvení obočí také chodila, protože jinak si ho musím dokreslovat. Jsem světlý typ a mám vidět jen půlku :D
    Měla ale jsem blbou kosmetičku, tak jsem chodit přestala. Teď normálně dokresluji. Sama bych si barvení nedělala, protože na to nemám nervy a bála bych se výsledku :D

    OdpovědětVymazat
  12. Teda , je super mít takovou kamarádku, jako jsi ty! Hned bych toho taky využila, ale určitě jsi moc daleko 😅 jinak já si obočí jen dokresluji stíny, ale o barvení jsme už několikrát přemýšlela. Každopádně patřím do té skupiny, co si na to barvení raději dojdou, než to zkazit doma 😅 a máš to moc hezké!

    OdpovědětVymazat
  13. Obočí rozhodně prokouklo :) já si obočí nebarvím, jen trhám :) Přijde mi, že ta moje barva ke mě prostě sedí (zrzavé vlasy).

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Back to Top