Hledat

středa 12. května 2021

Džínová bunda - BellaDea_fashion


Ahoj, jak se všichni máte? V pondělí a v úterý bylo tak krásný počasí, tak doufám, že jste si ho všichni pořádně užili. Tohle počasí láká konečně vytahovat i letní oblečení a můj oblíbený kousek v létě je džínová bunda. Jsem moc ráda za skvělou spolupráci s firmou BellaDea_fashion a získat díky nim tuto nádhernou, moderní bundičku!

Kdo má rád tento styl, tak určitě se běžte podívat na jejich Instagramové stránky. Mají neskutečně boží kousky a hlavně v opravdu ve výborné kvalitě. Džísku mi každý chválí a ptají se kde jsem ji sehnala, tak mě to moc těší.

 Když si chcete nějaký ten pěkný kousek od této skvělé firmy koupit stačí jim ho jen poslat přes Instagram do zprávy a oni Vám v co nejbližší době odpoví. Je s nimi velmi milá komunikace a snaží se Vám co nejvíce pomoci a poradit. Navíc když jim do zprávy ještě napíšete kód JANA15 máte na nákup slevu 15%, což je myslím fajn.

Od této firmy mám ještě nádherné černé tílko, které se moc hezky přizpůsobí postavě a je s takovými volánky, ale to Vám ukážu zase příště. Máte se na co těšit.

 Jak se Vám bunda líbí? Znáte firmu BelleDea_fashion?

Vaše J.

11 komentářů :

  1. Teda, firmu jsem neznala ale ta bundička ti moc sluší! Třeba si od nich pořídím když mi ta moje už bude malá:) děkuju za tip!
    Klárka z Enjoy the Presence

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ta je parádní! Sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  3. Džínska ti moc sluší :). O firmě slyším poprvé. Ano, bylo krásně <3 učila jsem se u řeky, bylo to fajn :). Bohužel se dnes počasí zkazilo a je celý den zataženo a prší :/
    Leník

    OdpovědětVymazat
  4. Bunda Ti moc hezky sedí :) Přiznám se, že žádnou takovou nemám doma, není to úplně můj styl :) Firmu neznám :) Objednávat věci přes IG se mi moc nelíbí... :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Džínové bundy mám poslední dobou celkem v lásce, také mám nějakou v plánu objednat. Moc ti sluší! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Džínové bundy teď dost frčí :) Já vloni ulovila svou milovanou v Zootu a to byla láska na první pohled. :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  7. Ta Bunda je úžasná. Opravdu se mi moc líbí, skvělý jarní kousek. :)

    Somethibgbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Džínový bundy jsou podle mě jarní i podzimní must have. Tahle ti moc sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Bunda ti moc sluší a vypadá vážně dobře. Já mám doma klasickou krátkou :)

    OdpovědětVymazat
  10. Wau veľmi pekná bunda, vyzeráte v nej nádherne.

    OdpovědětVymazat

Back to Top