Hledat

pondělí 10. května 2021

Den matek - Clinique Derm Pro Solutions: Tired Skin


Vítám Vás u dalšího článku na mém blogu. Jelikož včera byl Den matek, tak ani já jsem nezapomněla na svojí maminku a určitě jsem jí chtěla udělat něčím radost a dokázat jí, jak moc jí miluju. Tak bych se s Vámi chtěla podělit o to, co jsem jí pořídila pěkného za dárek.

Tento rok jsem se rozhodla mamce nekupovat žádnou květinu apod. ale překvapit jí úplně něčím jiným. A jelikož moje mamka kosmetice moc nedá, byla jasná volba jí pořídit kosmetickou sadu Clinique Derm Pro Solutions: Tired Skin, kterou jsou sehnala na Notino.cz.

Sada obsahuje: 
  • Superdefense™ SPF 25 Fatigue + 1st Signs Of Age Multi-Correcting Cream krém proti prvním známkám stárnutí 50 ml
  • All About Eyes™ oční krém proti otokům a tmavým kruhům 5 ml
  • Fresh Pressed™ Daily Booster with Pure Vitamin C 10% rozjasňující sérum s vitaminem C 8,5 ml


Já osobně mám značku Clinique moc ráda, vím, že s ní se nikdy nezklamu. Nabízí produkty, jak pro make-up, péči o pleť, tělo a je i pro muže a ženy. Všechny produkty Clinique jsou 100% neparfémované a procházející přísnými testy na alergie, proto jsou vhodné i pro tu nejcitlivější pleť. Pleti krémy dodají hydratace, rozjasnění, revitalizace a jsou na noc i den.

Mamka byla s dárkem moc spokojená a jelikož já mám tuto značku už ozkoušenou věděla jsem, že se jí bude určitě líbit a na pleti jí bude vyhovovat. Hned si krémy samozřejmě vyzkoušela a říkala, jak jí hlavně nádherně voní a na pleti jí jsou velmi příjemný. Tak jsem měla velkou radost, že se dárek povedl.

 Co jste pořídili svým maminkám vy? Znáte značku Clinique?


Vaše J.

6 komentářů :

  1. Od značky jsem ještě nic nezkoušela, ale doufám, že se mi jednou poštěstí něco zkusit :) Já mamce koupila čokoládu, vždycky kupuji nějakou maličkost :)

    OdpovědětVymazat
  2. Clinique znám, ale ještě jsem nic z toho nezkoušela. Je to hezký dárek :) Já jsem dala mamce malinový med, který má moc ráda :))

    OdpovědětVymazat
  3. To jsi maminku jistě potěšila, já bohužel s tou svou být nemohla, tak jsem ji alespoň nechala poslat kytici jejích oblíbených tulipánů, byla nadšená ❤️

    OdpovědětVymazat
  4. Věřím, že mamku dáreček od tebe potěšil 😊. Já s mamkou strávila společný den a odpoledne jsme spolu sázely kytičky do truhlíků na balkóně 🌼🌸.

    OdpovědětVymazat
  5. Od této značky jsem zatím nic nezkoušela, ale věřím, že je skvělá. Slyšela jsem zatím jen samé pozitivní recenze, tak ať ti slouží! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Od Clinique jsem zatím nic nezkoušela, ale moc se mi značka líbí. :) Ráda bych se k ní v budoucnu dostala.

    Somethibgbykate

    OdpovědětVymazat

Back to Top