Hledat

sobota 8. května 2021

Gumičky - Muru.cz


Všem přeji krásný den. Bohužel se ozývám po trošku delší době, ale jelikož mi opět začala práce není už tolik času kolik bych si přála. Mám pro Vás přednastavených mnoho článků, jen se musí dodělat na úplné zveřejnění. 

Dnes jsem tu, ale pro Vás se článkem, který by se mohl líbit milovnicím gumiček. Já jsem skoro celý život nosila téměř rozpuštěný vlasy. Účesy mi bohužel nikdy moc nešli a tak jsem ráda, když si udělám třeba vlnité vlasy, i to je pro mě boj. (:D) Ale posledních pár let jsem zjistila, že je mi docela fajn v drdolu, v culíku, ale není gumička jako gumička.
Abych pravdu řekla z mnoha gumiček mě velmi tahají vlasy, poté mě začne bolet hlava a není to vůbec příjemné. Zkusila jsem nespočet gumiček, ale od firmy muru.cz jsem maximálně spokojená. 

Gumičku můžu mít ve vlasech celý den a vůbec o ni nevím! Muru vyrábí produkty z luxusních materiálů jako je - satén, hedvábí, samet. Zakládají si převážně na tom, aby gumička, byla moderní a kvalitní. Gumičky naleznete na jejich e-shopu v mnoha barvách, i já jsem měla velký problém, po jaké barvě sáhnout.

Já jsem na firmu přišla upřímně díky Instagramu, jejich profil mě naprosto uchvátil. Jde vidět, že to chtějí mít všude špičkové a mě si díky tomu taky získali.

Nosíte gumičku? Jak se Vám líbí od firmy MURU.cz?

Vaše J.

7 komentářů :

  1. Gumičky nosím, ale jen ty malé :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ty jsou perfektní! Mají krásný design a moc ti sluší, culík se ti fakt povedl! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsou rozkošné :) Já gumičky nosím, ale jen na doma, a na to bych těchto gumiček byla asi škoda :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. tyto gumičky jsou teď na sociálních sítích velký boom, avšak já mám ráda, když mi gumička ve vlasech nejde vidět, takže preferuji tenčí a černé :)

    OdpovědětVymazat
  5. Gumičky nosím často. Rozpuštěné vlasy jen po umytí (v létě moc často ne, protože je vedro :D), poté gumičky. Sportuji, takže tam to s rozpuštěnými vlasy nejde. Když mám vysoký culík, tak mě z gumiček bolí celá hlava :/ s těmito takový problém není, že ano? Vypadají krásně:) díky za tip
    Leník

    OdpovědětVymazat
  6. Sluší ti! Já jich mám doma několik ale popravdě na ně vždy zapomenu a tak nosím dokola pořád ty samé obyčejné černé :D

    OdpovědětVymazat

Back to Top