Hledat

čtvrtek 29. dubna 2021

Moje práce - kosmetická místnost


Ahoj, je to konečně tu! Kosmetické salóny se otevírají a já můžu začít opět pracovat. Abych pravdu řekla, tak se těším, ale na druhou stranu přispat si, dělat si co chcete, naplánovat se fajn den, mělo také něco do sebe. (:D) Ale proč Vám tento článek píšu. Rozhodla jsem se, že by Vás možná mohl zajímat článek o mé práci. 

Před otevíračkou jsem si byla uklidit svojí místnost, kde se starám o své klientky a při té příležitosti jsem Vám ji rovnou i nafotila. Já tu místnost upřímně miluju. Je hodně prosvětlená, jelikož má tři velké okna s výhledem na Vltavu. 

Pro klientky tu máme připravené i takové jejich místečko na odkládání věcí s křeslem, kde je pro ně vždy přichystaná voda, ceník a leták s naší kosmetickou značkou, s kterou pracujeme.


Kdyby jste měli zájem se ke mě objednat není samozřejmě vůbec žádný problém. Můžete mi napsat přes Instagram, kde se mnohem lépe domluvíme. Je ale pravda, že se k nám objednáváte přes online systém a je hodně rychle zaplněný. Takže se nebojte napsat a ráda Vám popřípadě poradím, jak se ke mě dostat. Budu se na Vás těšit ♥

Jsem teda zvědavá, jak to bude probíhat s podmínkami, aby jste se vůbec na kosmetiku dostali. Což mě teď napadá otázka - Jste ochotni se kvůli kosmetice, kadeřníkovi jít nechat otestovat?

Dnes se u nás natáčela reklama pro TV Nova a Prima. Ještě úplně nevím, zda mě vyberou do záběru, ale když jo budete mě potkávat od května do června v reklamě o našem salónu. Bude to sranda, jsem na ní hodně zvědavá. (:D)

 Jak se Vám kosmetická místnost líbí? Chodíte na kosmetiku? 

Vaše J. ♥

13 komentářů :

  1. Máš to tam krásné, fakt! Na kosmetiku nechodím. Akorát jsem před časem chodila na chemický peeling a měla jsem pocit, že nepomáhá :-/ Ale už se hrozně těším ke kadeřnici a jsem objednaná až na 19.5., ach jooo, jak to mám vydržet :D

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to tam nádherné! Světlé místnosti mám moc ráda. Kamarádka je kosmetička, takže chodím k ní :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  3. Máte to tam krásné! Vše hezky barevně slazeno 😊. Věřím, že od pondělí začne pěkný nápor lidí, tak držím palce, aby jste to zvládly 🤗 a nezbláznily se z toho 😅🙈.

    OdpovědětVymazat
  4. Máte opravdu nádherný salon, už jen díky tomu jsou klientky určitě spokojené! :) Jsem ráda, že už také budeš moci pracovat, člověka to hned namotivuje! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ta místnost je skvělá! Fakt se mi líbí a podle mě je hodně důležité, aby se tam klient cítil příjemně. Já sama ke kosmetičce chodím a už jsem konečně objednaná a nemůžu se dočkat! :-) Každopádně já jsem očkovaná, takže mám v tomhle docela výhodu a jsem za to ráda :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je nádhera! :) a vlastně i tak trochu můj sen .. :) ♥ mooc ti to závidím!!

    OdpovědětVymazat
  7. Jee, to vypadá jako krásný salón, tak ať je návrat do práce v pohodě a klidu a hlavně, ať už nás nečekají žádná zavírání!

    OdpovědětVymazat
  8. Jeee, tam to vypadá krásně! Fakt moc hezký. :) Musíš dát vědět, jestli v reklamě jsi. :D :D
    Test bych si určitě bet problému udělala... A na kosmetice jsem byla jednou, když jsem odcházela, žádný rozdíl jsem neviděla, tak jsem příště už nešla. :D Ale potřebovala bych pořádně vyčistit pleť, "nechat zmizet" červené flíčky na obličeji.. no se mnou by bylo práce.. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Teda, už jenom tím vzhledem to láká k tobě přijít!

    Klárka z Enjoy the Presence

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, to je krásný, že máš svůj vlastní salon. Já na kosmetiku a ke kadeřnici nechodím, takže tohle jde tak nějak mimo mě :)

    OdpovědětVymazat

Back to Top