Hledat

úterý 27. dubna 2021

Krásné nové brýle - Letnyhit.sk

Ahoj, dnes jsem si pro Vás připravila článek s novými brýlemi, který mi udělali velkou radost. Přišel mi balíček od Letnyhit.sk za který jsem moc ráda, jelikož brýle jsou ve výborný kvalitě a okamžitě se mi zalíbili, navíc mi je chválí i okolí a to mě vždy potěší.

Já osobně v létě bez brýlí nedám ani ránu. Nosím je hodně třeba i jako doplněk ve vlasech, jelikož mi díky nim nepadají vlasy do obličeje. Myslím si, že brýle má mít ve svém šatníku každý a já je i ráda obnovuji, ať nenosím každé léto ty samé, nebo se i snažím, aby mi ladili k outfitu.

Co musím určitě zdůraznit je velmi rychlé doručení od Letnyhit.sk. Balíček mi přišel cca do 2 dnů i s milým dárečkem a to byli brýle navíc. Vybrala jsem si brýle s růžovými sklíčky a koukat přes ně je opravdu radost. Určitě se běžte podívat na jejich stránky a věřím, že si tam každý najde ty svoje. ♥

Jak se Vám brýle líbí?

Vaše J. ♥

13 komentářů :

  1. Vybrala si si krásne okuliare. Ja sa bez okuliarov cez leto taktiež nepohnem. Ako píšeš, sú aj skvelý doplnok. ďakujem za tip, kde si nejaké pozrieť. ♥

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají krásně, byla to skvělá volba a moc ti sluší! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych teda asi růžová sklíčka nechtěla... :D Já mám jen jedny brýle, univerzální, které nosím ke všemu. Přijde mi to zbytečné jich mít doma spousty, ale to je věc názoru :) Je od nich moc hezké, že Ti dali ještě jedny navíc.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký výběr :) já sluneční brýle moc nenosím. Nosím dioptrické, takže to dohromady nejde :D sice ven chodím spíše s čočkami, ale stejně sluneční moc nenosím. Do hor jsem si je ale vzala a byla jsem za ně vděčná, sníh pálil do očí hodně nepříjemně.
    Leník

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se, omylem jsem komentář poslala 2x, proto je druhý smazán :)
      Leník

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Já si shodou okolností dneska taky pořídila nové sluneční :D a vzhledem k situaci jsem si je koupila v Rossmanu, protože všude jinde jsou stojany s brýlemi zakázané kvůli nařízením. To člověk fakt nepochopí. Já si na brýlích taky v létě potrpím. Každoročně mám klidně čtvery, patery a podle outfitů je střídám. Nikdo to moc nechápe, ale mě to baví. :D
    Pěkné sis vybrala! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty růžové jsou cool! :)

    Ela

    OdpovědětVymazat
  8. Můj styl to úplně není, ale tobě moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadají pěkně. :) Já mám podobný styl brýlí rád, přítelkyně má taky takové brýle. :) Ale musí na to být trochu obličej. Není to rozhodně pro každého, aby takové nosil. Já sám bych třeba taky rád nosil takové ty moderní pánské, ale vypadám v tom jak Harry Potter z Wishe, takže bez šance. :-D

    OdpovědětVymazat

Back to Top