Hledat

úterý 20. dubna 2021

Parfém - Lancôme La Vie Est Belle Soleil Cristal

Krásný den, jak už všichni víte, jsem milovník parfémů. Jakmile jsem se dozvěděla o novince Lancôme La Vie Est Belle Soleil Cristal musela jsem si ho pořídit a přivítat do mé sbírky parfémů. 

Lancôme je na trhu jednička a se svými vůněmi hodně boduje. A u mě zabodoval i právě s vydanou novinkou Lancôme La Vie Est Belle Soleil Cristal. Parfemovaná voda je dostupná ve dvou různých velikostech - 100 ml a 50 ml. Já jsem si objednala prozatím 50 ml a cena za lahvičku je cca 1690 Kč.

Mě od Lancôme prozatím voní všechny parfémy a chtěla jsem si s nějakým už delší dobu udělat radost a jelikož mi byla poskytnuta spolupráce s Notino.cz, za kterou jsem velmi vděčná, využila jsem to právě s touto novinkou. Abych byla upřímná nevěděla jsem, jak tento parfém voní, tak jsem se trochu bála si ho objednat, ale riskla jsem to a mám ho doma. 

Vůně mě opět nezklamala a je to přesně parfém na jaro/léto, jelikož je do květinových a ovocných tónů. Výdrž vůně je dobrá a aspoň na mě tedy vydržela dlouho, ale nesmíte zapomínat, že výdrž je hodně individuální. Doporučuji ji tedy všem romantičkám a milovnicím sladkých vůní. Poté z ní budete zaručeně nadšeni jako já.

Nesmím ještě zapomenout zdůraznit vzhled parfému, který mě zaujal hned po otevření. Jak si můžete všimnout na fotografii, tak se opravdu takto nádherně třpytí, leskne a na první pohled je zkrátka dokonalá. Na poličce, kde ji mám vystavenou mi dělá velkou parádu.

Vaše J. ♥

18 komentářů :

  1. Flakonek je opravdu povedený! Jestli na něj narazím tak si k němu čuchnu :)

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný flakonek😍
    Klasickou verzi znám, voní hezky, ale není to úplně můj top, jestli je tato více sladká, ta by mohla být lepší, miluji totiž ty sladké, Prada Candy, pak z Lushe jejich Vanillary a výjimkou je u mě Chanel 5. Jinak poslední dobou hodně používám i tělové spreje také z Lush, parfém jsem si sama nekoupila už hooodně dlouho 😅

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky. Moc sa ti podarili. Tento parfum chcem už dlho vyskúšať. Mám doma Trussardiho a vždy som si kupovala ďalší parfum keď mi ten prvý došiel, ale už dlho si chcem vytvoriť veľkú zásobu alebo skôr výber parfúmov. Tak asi nebudem čakať a beriem ho hneď.

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou nádherné a o parfému jsem už slyšela a mám chuť si přivonět. Od Lancome jsem ještě parfém nevyzkoušela ale určitě tuto mám v plánu vyzkoušet:))

    OdpovědětVymazat
  5. Ta je 😍, škoda, že nejde si přičichnout 😅, vůně by mě zajímala. Důležité je, že jsi si udělala radost a s vůní jsi spokojená 🙂.

    OdpovědětVymazat
  6. Teda parfém vypadá nádherně 😍 moc ráda bych vyzkoušela očichat, protože nějaké sladké vůně mi nedělají dobře a spíše mě z nich bolí hlava, ale věřím, že ty jakožto milovnice sladkých vůni jsi s parfémem spokojená. 😍 Já už léta používám klasiku od Guess a pořád mi krásně voní. 😍 Ale chtěla bych hrozně moc vyzkoušet parfém JIL od Jil Sander, už mám na něj zálusk pěknou dobu. 😅

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, ta cena mě překvapila... :D Ale jako flakonec vypadá opravdu krásně. Akorát sladké vůně teda moc nemusím :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Od Lancome jsem ještě žádný parfém nazkoušela, ale doufám že se to brzy změní :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherný flakó. Až se dostanu někam do obchoďáku s parfumérií, tak jí musím vyzkoušet! Myslím, že to bude šálek mé kávy! A musím pochválit tvé fotky, nádherné <33

    OdpovědětVymazat
  10. Flakon je opravdu povedený. A vůni nutně potřebuji očichat, protože klasické La vie miluju. Máš to krásně nafocené:)

    OdpovědětVymazat
  11. Tato vůně je nádherná, mám ji jako violku. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  12. Ovocné a květinové vůně miluji. Už dlouho koukám po parfemech od Lancôme, ale nějak jsem nesebrala odvahu. Každopádně k těm svých oblibencum bych mohla jednu přidat :)) Děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat
  13. Musí vonět nádherně, přesně takovéto vůně mám ráda :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  14. Ten vyzerá krásne. Tiež som po ňom pokukovala ale keďže sa nevoňavkujem tak som si to rozmyslela.

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadá úžasně a určitě tak bude i vonět, Lancome má obecně velmi kvalitní vůně. :))

    OdpovědětVymazat

Back to Top