Hledat

neděle 18. dubna 2021

Rozhovor - Barborah

Vítám Vás u dalšího rozhovoru na mém blogu. Tentokrát tu máme rozhovor s úžasně milou blogerkou Barunkou, která se nazývá jako morčecí máma a žije už delší dobu v Anglii. A o tom právě její blog je. Zajímá tě, jak se jí žije v Anglii a proč se přestěhovala právě tam? Tak Vám doporučuji udělat si čaj nebo kávu, k tomu něco dobrého na zub, jelikož Vás čeká moc hezké čtení.

 ⚪️ Ahoj Barčo, můžeš se nám představit ? 

Ahoj, já jsem Barbora, pyšná morčecí máma. Původem jsem ze západních Čech, ale už přes tři roky žiji na vesnici na jihu Anglie. Jsem introvert, vysoce senzitivní člověk a miluju cestování, cvičení, čtení, fotografování, přírodu a rostliny, módu a kosmetiku. Miluju život a snažím se žít podle hesla: Ať každý den stojí za to, což mám i vytetované.

⚪️ Jak jsi se dostala k blogování ? Jak dlouho bloguješ ? 

Blogování a práce na počítači mě baví od doby, co jsme doma měli počítač, můj veliký sen tenkrát byl několik let mít vlastní notebook. O tom by mohli rodiče vyprávět, haha :D Nevím, přesně, kolik mi bylo, ale myslím si, že jsem začala blogovat asi tak ve 14, začalo to s blogem o celebritách, až později jsem začala psát o sobě, svém životě a sdílet i své vlastní fotky. Okolo dvaceti jsem byla nejaktivnější, to se tím ještě ani nedalo živit, pak se mi ale rozbil notebook a já neměla na nový. Od té doby jsem si přála zase začít, a povedlo se mi to až když jsem se přestěhovala do Anglie.

⚪️ Na co všechno se tvůj blog zaměřuje ? 

Můj blog je pro mě jako deník, píšu o tom, co mě osobně zajímá a baví a musím říct, že toho je opravdu hodně.  Zařadila bych se tedy do kolonky lifestyle, najdete u mě fotky s tipy z mých cest, tipy na dobré filmy, klasické deníčkovské zápisky plné fotek a postřehů ze života, dobré recepty, zajímavosti ze života v Anglii a zahraničí celkově a spoustu dalšího.

⚪️ Jsi spokojená s návštěvností  komentáři na tvým blogu ? 

Musím říct, že poslední dobou mi to trochu roste a nelze ani vyjádřit, jak moc mě to těší. Je samozřejmě lepší dostávat více té zpětné vazby, ale jsem spokojená a jsem vděčná za každého návštěvníka, sledujícího i komentář, není to samozřejmost.

⚪️ Máš nějaké svoje oblíbené blogy ?

Mám spoustu oblíbených blogů! Celé roky mě baví a je mou velkou inspirací mariannan.com a johannaturpeinen.com, ale stejně tak ráda čtu i “obyčejné” holky jako já, máme jich u nás tolik! Nechci nikoho upřednostnit, navíc často narážím na nové šikovné slečny, tak jen pár z nich pro představu: msalwayslate.com, adynafe.com, calistka.blogspot.com, glittershard.cz, tam se vám určitě bude líbit!

⚪️ O čem píšeš ze všeho nejraději ? 

To je moc hezká otázka. Samozřejmě ráda píšu o tom, co mě baví, o tom, co se zrovna v mém životě děje, co je aktuální a ráda předávám dál své zkušenosti nebo tipy. Ráda bych lidi inspirovala k tomu, plnit si své sny nebo se nebát odjet do zahraničí.

⚪️ Proč zrovna Anglie a nevybrala sis jinou Zemi ? 

Zrovna nedávno jsem se o tom bavila s mamkou a ptala jsem se jí, jestli si pamatuje, kdy jsem začala chtít odjet od Anglie, protože co si já pamatuji, bylo to odmala. Život v zahraničí plný možností mě lákal vždycky, ale nikdy jsem nedokázala přesně říct, proč Anglie, prostě mě to sem táhlo a bavila mě i angličtina. Myslím si, že je dost možné, že jsem tu třeba žila v minulém životě.

⚪️ Co máš na Anglii ráda ? 

Anglii vždy byla a je moje srdcová záležitost. Je tu nádherná příroda, památky, historie. Jsou tu milí a nápomocní lidé, je tu mírnější počasí než u nás, což mi velmi vyhovuje, baví mě, že se můžu sebrat a být za hodinku a půl u moře a stejně tak i v srdci Londýna. Jsou tu neomezené možnosti a vyhovuje mi i to, že tady si za méně hodin práce vydělám o dost víc něž doma, a tím pádem si mohu snadněji plnit své sny, jak materiální, tak cestovatelské, a zároveň mám i více času na blog.

 ⚪️ Jaké jsou teď podmínky v Anglii, díky covid-19 ? 

Abych řekla pravdu, skoro vůbec to nesleduji. Většinu času je to tu podobné jako u nás, akorát jsem třeba nezaznamenala nic jako je zákaz vycházení nebo nutné testování. I v přísnějším režimu se lidé mohou setkávat v rámci tzv. bubbles. Od ledna máme tvrdý lockdown, nesmí se ze země, vše zbytné je zavřené. Hodně se tu očkuje, děti se před dvěma týdny vrátili do školy, restaurace by měli brzy otevřít alespoň zahrádky a pomalu se budou otevírat i historické památky a místa.

⚪️ Jak dlouho jste s přítelem spolu ?

S přítelem jsme spolu 5 a půl roku, což je šílené, protože mi to tak vůbec nepřipadá. Budu upřímná a možná tím někoho trochu překvapím, ale ani jeden z nás nechce děti. Raději bychom měli spoustu zvířátek a místo svatby bychom více ocenili investici do hezké dovolené. Nejsem vyloženě proti tomu, ale svatba mi nikdy nepřišla důležitá, je to jen papír a rádoby slib, mám v životě jiné věci, po kterých toužím mnohem víc. Nejsem naivní holka, která bude tvrdit, jak spolu určitě budeme do konce života. Lidé se vyvíjejí a mění, teď jsme spolu šťastní a chceme trávit čas spolu, ale pokud by se to u někoho z nás změnilo, doufám, že to nebudeme lámat přes koleno. Život je moc krátký, netřeba lpět na jedné osobě, ale mít rád hlavně sám sebe. To je základ.

⚪️ Seš velký milovník morčátek, plánuješ si pořídit nové ? 

Miluju všechna zvířátka, morčátka jsou podle mě ale moje zvířecí soulmates. Nedávno jsme ztratili morčecího chlapečka, který se nám doma narodil, bylo to strašné. Od té doby bychom rádi adoptovali nějaké starší opuštěné morčátko, aby naše Zuzanka nebyla sama, ale ihned poté to prostě nešlo, pak jsme mysleli, že pojedeme na Vánoce na dva týdny domů, a nechtěli jsme nového člena traumatizovat novým prostředím a pak hlídáním u cizích, sotva by si zvykl na nás. Od ledna jsou pro změnu útulky zavřené kvůli covidu. Ale rádi bychom. Nejradši bych měla celou smečku, ,,haha''.

⚪️ Co bys vzkázala čtenářům a návštěvníkům tvého blogu, proč mají sledovat zrovna tvůj blog ? 

Budu ráda, když mě budou sledovat lidé, které moje tvorba baví, něco jim třeba předá, když na mém blogu budou moct alespoň na chvíli vypnout od každodenních starostí. Pokud vás baví témata, o kterých jsem již psala výše a zajímá vás jaké je to žít v cizí zemi, a že to není vždy růžové, tak vás na mém blogu moc ráda uvidím! Ještě bych chtěla poděkovat, že sis mě na rozhovor vybrala, byl to asi můj první a moc mě to bavilo! Děkuji!

www.barborah.com

12 komentářů :

  1. Barborah je skvělá, strašně ráda ji čtu. Fotí boží fotky a její zážitky mi dost často připomínají můj život v zahraničí. Zvlášť teď za korony... :)

    Skvělý rozhovor!

    OdpovědětVymazat
  2. Rozhovory s blogery - skvělý způsob, jak se navzájem podpořit! Moc se mi tvůj nápad líbí. A Barči blog samozřejmě čtu :))

    OdpovědětVymazat
  3. U slečny jsem párkrát byla a je moc sympatická, hezký rozhovor :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za milý rozhovor, který mě velmi bavil, všem ostatním přeji hezké čtení!

    OdpovědětVymazat
  5. Super.. Barču moc ráda sleduju.. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný rozhovor! Barborah, je moc super holčina, její blog je skvělý, stejně tak styl.
    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezký rozhovor. Barunky blog znám. Píše moc hezky, ráda tam chodím :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  8. Já ji sleduji na blogu a instagramu a mám její tvorbu moc ráda. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Barču mám moc ráda, její blog je plný inspirace a je to sympatická slečna. Super rozhovor! :))

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný rozhovor, Barču sleduju moc ráda :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný rozhovor, Barča mi je moc sympatická :)

    OdpovědětVymazat
  12. Barušku sleduji už dlouho. Skvělá to holka a má skvělé články. :-) Dost mě překvapila informace, že nechcete děti, nějak bych to do vás vůbec neřekla, ale kdo ví, třeba se to časem změní. :-) Líbí se mi, že neměla strach odcestovat do zahraničí, v tomhle ji dost obdivuji a užívám si každé chvilky, které zveřejní z Anglie :-)

    OdpovědětVymazat

Back to Top