Hledat

sobota 17. dubna 2021

Nové radosti z METMET.cz


Ahoj, dnes jsem si pro Vás připravila článek, ohledně módy. Jedná se o spolupráci s firmou METMET. Specializují se hlavně na zboží módní italské značky Met Jeans, GEGE Venezia, NOPE a CYCLE. Jsem moc ráda, že jsem měla tu možnost si od této značky oblečení vyzkoušet. A chci to doporučit i Vám.

Přišla mi nádherná bílá mikina, ve které se cítím skvěle. Příjemný materiál a je velmi pohodlná. Navíc bílá barva, ta se hodí ke všemu, tak se dá krásně se vším sladit.

Další v balíčku byla kabelka a co si budeme povídat, tich není nikdy dost. Je přes rameno se stříbrným řetízkem se zapínáním na cvok. Takovou ve svém šatníku ještě nemám, tak jsem za ní ráda. Zaujala mě především tím, že je kožená a z pevného materiálu. Ty já mám nejraději.

Doporučuji se kouknout na jejich e-shop i Instagram. Mají velký výběr a každý si tam najde to svoje.

METMET.cz / INSTAGRAM

Vaše J. ♥

11 komentářů :

  1. Máš pravdu, bílá se opravdu hodí ke všemu :). Pěkné kousky :).

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky :) Spolupráce jsou moc fajn, jsem za každou nabídku ráda :D
    METMET neznám, čtu o něm poprvé :) Mikina i kabelka vypadají dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych si bílou mikinu asi nekoupila, ale tady ta je hezká, sluší ti :) A kabelka vypadá moc dobře!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký článek. Moc hezká spolupráce.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný. Mikina super, kabelka taky. Asi by mi ta bílá nevadila, sice se rychle zašpiní, ale vypadá dobře! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne kúsky. Oba vyzerajú jednoducho ale zároveň originálne. Moc pekné

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to sluší! Mikina není úplně můj styl, nesnáším totiž tyhle mikiny bez zipu, ale celkově ti to sluší, moc se mi líbí ty kalhoty i kabelka!

    OdpovědětVymazat
  8. Ta mikina není úplně můj šálek kávy, ale ta kabelka vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ta mikina je krásná, i kabelka, oboje bych vynosila:)

    OdpovědětVymazat
  10. Je potřeba si dělat radost a koupila sis krásné kousky! Ta kabelka je opravdu nádherná a moc ti sluší! :))

    OdpovědětVymazat

Back to Top