Hledat

středa 14. dubna 2021

SASU.cz - froté výrobky


Krásný den Všem. Jsem tu s dalším článkem tentokrát s firmou Sasu.cz. Zabývají se ruční výrobou osušek, županů, žínek, kosmetických čelenek z kvalitního froté materiálu. Abych pravdu řekla mile mě balíček překvapil a hned jsem se do jejich výrobků zamilovala. V balíčku jsem měla mycí žínku, turban na sušení vlasů, kosmetickou čelenku a odličovací tamponky. Ani nevím z čeho jsem nadšená víc. Tak Vám to jdu představit.

Za co jsem byla rozhodně moc ráda je kosmetická čelenka. Dlouho jsem už přemýšlela, že si nějakou pořídím a tato je fantastická. Je pevná, takže Vám pohodlně podrží vlasy a parádně drží. Navíc čelenka je z příjemného, jemného materiálu a má univerzální velikost.

Odličovací tamponky pro mě byla taková menší novinka. Věděla jsem, že se takové vyrábí, ale nikdy by mě upřímně nenapadlo si je koupit. Přitom jsou, tak praktické! Jsou pro všechny typy pleti, dobré pro vícenásobné použití a snížíte tak množství opakovaného odpadu.

Tampony jsou vyrobeny ze dvou vrstev -  bambusového a bavlněného froté. Díky tomu jsou měkoučké, antialergenní a velmi jemné, hodí se i na citlivou pleť. Vyprat je můžete normálně v pračce a doporučují se rovnou vysušit v sušičce, jelikož díky sušičce jsou hezky nadýchané a příjemné.


Úplná novinka pro mě byl turban na sušení vlasů. Je to perfektní vychytávka při sušení vlasů. Nejdřív jsem si nebyla jistá, jak se používá, ale použití je snadné, jen si ho nasadíte na mokré vlasy, zamotáte, zapnete pomocí knoflíku do gumičky a máte hotovo. Takže díky knoflíku je skvělý, že Vás nebude rozčilovat při zamotání, že by Vám ručník padal z hlavy. Na webu mají i velký výběr, můžete si vybrat, aby Vám set ladil třeba do koupelny nebo si vybrat Vaši oblíbenou barvu. Slyšeli jste o turbanu na sušení vlasů?

A poslední je mycí žínka. Tu jsem hned využila při odstraňování masky. Vždy jsem si namáčela větší ručník, takže žínka je teď velký pomocník. A zase se budu opakovat, ale musím, jelikož je opravdu z velmi příjemného materiálu.
 

SASU.cz / SLEVOVÝ KÓD: BLOG21 NA 10% Z CENY NÁKUPU

Vaše J. ♥

8 komentářů :

  1. Po těch odličovacích tampónkách bych sáhla hned. Vypadá to na skvělé produkty, ať ti slouží a jsi s nimi spokojená i nadále! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíc mě zaujala ta čelenka :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je skvělé! A taky dobrá náhoda - zrovna nedávno jsem se bavila s babičkou a ona říkala, že má ještě froté ručníky, které před 50 lety dostala do výbavy, a že jsou pořád skvělé a že dneska už se to snad ani nevyrábí. Tak jsem jí říkala, že jo, ale že musí dobře hledat. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vybrala sis krásné a praktické věci :) Odličovací tampónky a kosmetická čelenka by se hodily i mně :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, o takových odličovacích tamponkách už jsem také slyšela, ale nezkoušela je, já je celkově používám výjimečně :D. Ten turban, to je super :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Super sada! Mám ráda kvalitu. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý článek, když vidím ten materiál tak mám úplně chuť se do nějakého županu zabalit. :) Jinak máš to moc pěkně nafocené.

    <a href="http://somethingbykatep.blogspot.com/>Somethingbykate</a>

    OdpovědětVymazat

Back to Top