Hledat

pondělí 12. dubna 2021

Kosmetická značka - Luna Cosmetics


Vítám Vás u dalšího článku, na který jsem se moc těšila. Jedná se o korejskou kosmetickou značku - Luna Cosmetics. S touto značkou jsem se rozhodla spolupracovat z důvodů, že se mi moc líbí, že kosmetika je 100% originální a pro balení objednávek používají EKO materiály. Balíčky posílají i na Slovensko a dalších zemích Evropy. Každý den najdete na jejich webu skvělé, zajímavé nabídky. A kdyby se Vám kosmetika zalíbila a chtěli ji vyzkoušet mám pro Vás i slevový kupón JANA10 s 10% slevou na všechny produkty do 30. dubna.

Tak začneme s představováním toho co jsem měla zatím možnost od této firmy vyzkoušet. Jako první bych Vám chtěla představit masky, na které mají i akci, když si koupíte 3 masky platíte cenu 2 plus můj slevový kód, což je myslím skvělé.

Maska ''růžová'' - tuto masku jsem vyzkoušela, jako první. A za mě je opravdu skvělá, hodně mě překvapilo, jak moc je látková maska nasátá v kyselině hyaluronové. Já se s látkovými maskami totiž setkala, že když jsem je vyndala z pytlíku, tak byly o dost míň nasáté, u této se mi to nestalo a je to super! Pleťová maska je ​​pro hlubokou a intenzivní hydrataci pokožky, která okamžitě odstraní suchost. Pleť byla po masce na dotek krásně hydratovaná a na dotek příjemná.

Maska ''modrá'' - je hlavně zaměřená na výživu pokožky, normalizuje rovnováhu vlhkosti hluboko v buňkách, vyrovnává pleť a zlepšuje její barvu. Pomáhá udržovat vlhkost v buňkách pokožky a udržuje optimální úroveň hydratace.

Maska ''žlutá'' - tu jsem ještě nezkoušela, ale je s medem, tak věřím, že bude zajímavě vonět, už teď se na ní těším. Zjemňuje a zvlhčuje pokožku, zpomaluje stárnutí pleti. Med v maskách je převážně dobrý na metabolický proces buněk a na hluboké vrásky. 

Jelikož já mám hodně suchou pokožku, moje masky jsou převážně hydratační, aby se mi pleť neolupovala a dala se dohromady. 


Další co jsem vyzkoušela byli hydratační náplasti pod oči. Jakmile jsem zjistila, že mi tyto náplasti přišly musela jsem okamžitě vyzkoušet. Přiznám se, že ze začátku mě náplasti lehce pálely, ale myslím si, že je to tím, že moje pokožka je zároveň i citlivá, ale po pár minutách pálení přestalo. Účinné látky náplastí pomáhají obnovit strukturu pokožky, mají uklidňující účinek a bojují s otoky a kruhy pod očima. Co ještě chci zmínit, tak druhý den ráno, jsem náplasti dala i přítelovi a ten mě až překvapil, jak moc byl z náplastí nadšený. Říkal, že cítí, jak ho to probouzí, takže ráno kdo trpí na kruhy pod očima je to skvělá věc a první pomoc, jak se jich zbavit.


A jako poslední krém s kyselinou hyaluronovou, který jsem si opět hned oblíbila, hlavně ta vůně?! To je božská vůně. Já jsem tu vůni hned přirovnala ke škrobence na záclony (:D) kdo jí používá určitě ví, že ta vůně je moc pěkná. Krém je nasycen kyselinou hyaluronovou, extraktem z červeného ženšenu a z aloe vera s uklidňujícím účinkem. Proto mi tak vyhovuje, že působí i krásně na citlivou pokožku. 

https://lunacosmetics.cz/ / SLEVOVÝ KÓD JANA10

Vaše J. ♥


20 komentářů :

  1. O značce slyším poprvé. Děkuji za tip. 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, moc hezké! Že bych si taky pořídila...? :D

    OdpovědětVymazat
  3. No tak tuhle značku neznám, ale vypadá to zajímavě :) Budeš zkoušet ještě nějaké další produkty? :)

    OdpovědětVymazat
  4. O značce slyším prvně, ale dost mě zaujala! Hlavně tedy ty masky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyjo, super. Nikdy jsem o této značce neslyšela, ale vypadá opravdu hezky a originálně. Růžovou masku bych taky vyzkoušela jako první - protože růžová. :D :D
    A ten krém si myslím, že by mi taky vyhovoval. :)

    OdpovědětVymazat
  6. značku neznám ale paráda :) díky za tip čase vyzkouším

    OdpovědětVymazat
  7. Túto značku nepoznám, ale moc sa mi páči ako vyzerá. Najviac ma zaujali tie masky♥

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  8. Tak o této značce slyším poprvé a o všech produktech, alespoň myslím, ale vypadá to fajn, tak vyzkouším. Všechny produkty se mi zdají fajn, masky a krémy ráda používám. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Elizavecca je dobrá značka, používam ju roky 🌸

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
  10. Já miluji všechny možné pleťové masky a hrozně ráda i nové zkouším. Z drogerie, bez ní neodejdu! Tyhle jsem nezkoušela a neznám je, ale co jsem si zamilovala v poslední době, tak jsou plátýnkové od Garnier, jsou fakt skvělé!

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj všem ��
    Jsme nový online obchod s PREMIUM korejskou kosmetikou za nejlepší ceny.
    Sledujte nás na Instagramu - https://instagram.com/lunacosmetics.cz. Mluvíme o kráse a tajemství korejské péče.
    Jsme si jisti, že po prvním nákupu se stanete naším stálým zákazníkem.��
    Rádi zodpovíme vaše dotazy na Instagramu nebo na naší webové stránce lunacosmetics.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Značku vôbec nepoznám, ale produkty ma zaujali už len vďaka obalu! :)

    FRENCHSTYLE | Sleduj ma na Instagrame! ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Cool products! The masks and the eye patches sounds amazing!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  14. Značku vůbec neznám, ale líbí se mi, že mají eko materiály :). Hezký výběr :).

    OdpovědětVymazat
  15. A je i kosmetika přírodní? Plátýnkové masky jsem ještě nezkoušela, budu se muset k tomu odhodlat. Nemám ráda masky, co se musí umývat. Super jsou ještě sloupávací :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  16. Tak ty masky vypadají super, hrozně ráda zkouším nové :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  17. Tohle jsou věci, které bych asi úplně nekoupila sobě, ale je to dobrý nápad na dárek pro ségru a mamku. :)
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  18. Přiznám se, že o této značce jsem vůbec nikdy neslyšela ani jsem její produkty nikde neviděla. Ten krém by nemusel být vůbec špatný 🤗.

    OdpovědětVymazat
  19. Ty pleťové masky musí být super, ráda bych vyzkoušela a mrknu na ně! :))

    OdpovědětVymazat

Back to Top