Hledat

čtvrtek 8. dubna 2021

Posezení s kamarádky

Zdravím Vás s novým článkem. Teď se u nás upřímně nedějí nějak zvlášť zajímavý věci, tak není moc o čem psát. Je pravda, že se mi teď rozjíždějí nějaké spolupráce, tak se těším až Vám o nich budu psát. Můžete se těšit určitě na článek s kosmetikou, ale také i s oblečením a mám připravené i další rozhovory.

Tento článek je, ale zaměřený na posezení s kamarádkami. Minulý týden jsme se po delší době sešly a bylo to moc fajn. Ten kdo mě sleduje na Instagramu se nejspíš i pobavil. (:D) Mám moc ráda, když se takto společně sejdeme, hlavně v této době. Sešly jsme se už radši dříve, ať dodržíme alespoň noční vycházení. Ještě, že to už snad brzy skončí. (:D)


Jak to máte teď vy v této době? Scházíte se s kamarády? Já se Vám můžu přiznat, že já jsem díky covidu poznala, kdo je tu opravdu pro mě. Se spousty kamarády jsem omezila kontakt a nebylo to z mé strany. Al třeba se to poté zase zlepší, až se dá svět zase do pořádku. 


Vaše J. ♥

12 komentářů :

  1. Týjo, to vypadá super <3 Já se jinak sházím s pár lidmi, spíše si více voláme

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem od přátel dost odříznutá, ale snažíme se zůstávat v kontaktu aspoň online. A občas jdeme na nějakou procházku. :) Vlasta

    OdpovědětVymazat
  3. Posezení s holkama jste si určitě užily, už z fotek je to znát! :)) Moc se těším na další články i rozhovory. Je super, že jsi zavedla tenhle originální formát. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Já kamarády nemám :D Tak nějak se naše cesty rozešly když jsem začala pracovat a mít jiné starosti, než oni jako studenti. Nakonec díky práci stejně nemám moc osobního života a když už, tak ho věnuji přítelovi, blogu a instagramu. Ale fajn, že jste si s kamarádkami posezení užily :)

    OdpovědětVymazat
  5. Každý k tomu může mít jiný přístup a všechno je v pořádku. Někdo má strach víc, někdo míň. Ale nemůžeme se na nikoho zlobit, že se s námi nechce vidět, nechce přijet na naší oslavu narozenin atd. My máme všechny kamarády i příbuzné trochu dál, takže se s nikým nevídáme. Ale už se těším, až se všechno otevře a začneme jezdit na výlety :)

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, udělaly jste si krásné posezeníčko:) já se teď s kamarádkama scházím tak zřídka, hodně mi ale chybí tak snad to od 12. půjde lépe...

    OdpovědětVymazat
  7. Já se musím přiznat, že od té doby co se vše zakázalo, tak se stýkám s přáteli víc a víc. :) I když mám i pár takových, které jsem od léta neviděla, ale utužila jsem vztahy s těmi bližšími, protože stýkat se v této době je i dost o důvěře, jednak co se týká nákazy mezi námi, druhak kvůli restrikcím a pak také kvůli tomu, že případně by jsme mohli nakazit další... snažíme se stýkat s rozumem a je to moc fajn, takže věřím, že sis setkání užila.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Já takováto posezení mám taky hrozně ráda. :)) To noční vycházení mě strašně štve. :D Pěkné fotky.

    Jinak odpovídám na tvou otázku. Byt mám jen v pronájmu. O koupi budu uvažovat až časem.. :))

    OdpovědětVymazat
  9. Já se nevídám skoro s nikým, jen občas s kamarády, kteří se ale také v práci testují takže se cítíme navzájem bezpečně :)

    OdpovědětVymazat
  10. Story jsem viděla a musela to být opravdu zábava, tak to má být :). Já se občas s někým sejdu, ale ne nějak extra často :).

    OdpovědětVymazat
  11. To muselo být fájn se takto sejít 🙂, také mám ráda takové posezení s přáteli 🤗. V této situaci jsem se s kamarády moc nevídala, protože větší část je bohužel z jiného okresu a tak to bohužel díky zákazu nebylo možné, ale díky bohu to dnešním dnem končí. Takže už se těším, až s nimi něco podniknu a uvidím je 🙂. Maximálně jsem se sešla s jednou kamarádkou, která je momentálně na mateřské, ale jinak s nikým 😕, ale už mi to chybí 😄.

    OdpovědětVymazat
  12. Je super, že jste se takto sešly a určitě vám to všem zvedlo náladu! Já se už nemohu dočkat, až se budu moct nějak dostat domů.

    OdpovědětVymazat

Back to Top