Hledat

středa 7. dubna 2021

Grilování na naší zahrádce


Zdravím Vás, dnes jsem tu s takovým kratším článkem, ve kterém se nebudu moc vykecávat. Minulý týden jsme s přítelem hned využili krásný slunečný dny. Koupili jsme si konečně nový gril a museli ho okamžitě vyzkoušet, že jo? (:D)

Připravila jsem naložené kuřecí maso, zeleninu, klobásky a mnoho dalších dobrot. Moc jsem si to po té dlouhé době užila. A navíc to bylo moc výborné. Škoda, že teď už u nás, ale dokonce i sněží a počasí moc dlouho nevydrželo.

Bobina musela být samozřejmě venku s námi a užívala si pohodu, odpočinek.

Také máte za sebou už grilování? Máte rádi grilování?

Vaše J. ♥
 

17 komentářů :

  1. Mám ráda grilování - těším se na to vždycky celou zimu. Letos jsme se k tomu ještě nedostali, ale věřím, že to brzy napravíme.
    Hezký den. 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně to krásné počasí láká ven, to je to, co mi ve městě fakt chybí.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky už se těším na grilovačky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, sbíhají se mi sliny :D letos jsme ještě neopíkali/negrilovali, ale už se na to moc těším :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam, vypadá to moc dobře :)
    Taky bych grilovala, ale ještě k tomu nebyla příležitost. Bohužel zahrádku nemáme a na balkoně máme grilování zakázáno :( asi si budu muset počkat na lepší počasí a zajít někam do parku :)

    OdpovědětVymazat
  6. Gril jste vybrali moc pěkný 🙂, je třeba se už pomalu připravit na grilovací sezónu, která už za chvilku začne. My máme doma jen elektrický, tak vždy grilujeme u přítele rodičů na baráčku, tak už se taky těšíme, až si dáme něco dobrého z grilu 🤗.

    OdpovědětVymazat
  7. Super! Tyjo, my jsme ještě negrilovali a už se moc těším :P

    OdpovědětVymazat
  8. Já doufám, že až se konečně vrátíme do Česka (asi až v květnu...), že budeme taky grilovat. Tou dobou už snad bude pořádné počasí. :D
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  9. Mám moc ráda venkovní grilování. Navozuje to ve mě takovou klidnou atmosféru <3

    OdpovědětVymazat
  10. Grilovačky miluji, snad konečně zase bude krásné počasí, abychom mohli nějakou další uskutečnit. :))

    OdpovědětVymazat
  11. Mám, ale nic velkého to nebylo. Navíc byla i zima. Ale těším se na letní večery v pergole! U nás poslední dobou taky sněží -_-

    OdpovědětVymazat
  12. Máme, manžel griluje vášnivě rád :o)
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  13. No to vypadá úžasně, my už také grilovali, ale s kamarádem :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  14. Grilovačka musela být super! :). Také jsem si minulou sobotu první užila :D.

    OdpovědětVymazat
  15. Jee, já už se nějakého toho grilování také nemohu dočkat, miluji to a začíná být lepší a lepší počasí, už i nějaký piknik by se mi líbil. Až jsem z toho dostala hlad, ach jo :D

    OdpovědětVymazat
  16. Jeee, závidím zahrádku a grilování ♥ Snad se to počasí konečně vzpamatuje a bude už jenom hezky na tyhle siesty.

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý den. Narazila jsem na zajímavý kamado gril máte s ním zkušenosti? Je to nějaký japonský gril a docela mě zaujal :)

    OdpovědětVymazat

Back to Top