Hledat

úterý 6. dubna 2021

Veselé Velikonoce


Krásný povelikonoční den. Naše Velikonoce nebyli letos nějak zvlášť zajímavé. Celá rodina se sešla u babičky a dědy, ke kterým jsme byli pozvaný na oběd a klasicky byla kachna se zelím a knedlíkem. Musím se teda pochlubit, že u prarodičů je opravdu nejlepší, vždy si na ní moc pochutnám. 

Myslela jsem si, že Vám aspoň  babičky nafotím nějakou Velikonoční výzdobu, nabarvený vajíčka, ale letos se na to vykašlala i babička a to je co říct. (:D) Nějak na to v naší rodině, nikdo neměl náladu. Tak aspoň košík s čokoládami a jinak nic Velikonočního nemám. Pro nás bylo nejvíc, že jsme se viděli a byli spolu. ♥

To je vlastně i taková naše jediná tradice, kterou dodržujeme každá rok, že se všichni sejdeme u prarodičů na oběd. Jaká malá jsem samozřejmě chodila hodovat, s mamkou jsme barvily vajíčka a i výzdoba byla. Letos nic.

 Jaké jste měli Velikonoce vy? Dodržujete nějaké tradice?

Vaše J. ♥

16 komentářů :

  1. I u nás se na to babička prý vykašlala. Ale je to škoda, protože vždycky barvila krásná vajíčka. Sice nejsem úplně velikonoční a tradiční člověk, ale stejně doufám, že příští rok se to už ponese v jiném duchu... :)
    Ten oběd ale vypadá luxusně, tak moc se těším, až přijedu do Česka, mám nějakou pořádnou mňamku slíbenou 😄😄
    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je něco! To je mňam mňam! Bože, bramborový knedlíky se zelím jsem neměla dlouho! A kachnu... týjo, hned jak se otevřou restaurace ,tak zajdu! Doma to dělat nemá smyl, když bych to jedla jenom já :-D A opožděně.. krásné Velikonoce. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, děláš mi chutě :D naprosto s tebou souhlasím - kačena u babičky je vždycky nejlepší :).
    s přítelem jsme napekli mazance, koupili květiny, barvili vajíčka, takže také jsme měli vyzdobeno :) škoda, že nikdo nemohl přijít :/
    Leník

    OdpovědětVymazat
  4. My jsme letos zdobily se ségrou s mamkou vajíčka voskem. Byla to sice piplačka, ale potom nám to začlo jít a výsledek stál za to!
    My máme taky takovou "tradici", že se rodina setká na velikonoce, ale letos bohužel nepřijela celá :(

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to fakt dobře :) Babička nesehnala kachnu, tak jsme měli krůtí stehno. Rodiče a bráchové přijeli až odpoledne. Tradice nic. U druhé babičky a dědečka se peče beránek a rodiče nám schovávají vajíčka a my je hledáme, to mi přijde hezké :) Dostala jsem od rodičů čokoládového lindt zajíčka, nejradši bych ho už snědla :D

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný článek a krásné fotografie. Tvůj blog je hezký a svěží. Beru odběr a ráda tě uvidím i na svém blogu ☺️ když budeš mít chuť ☺️ krásný den přeji

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za milý komentář :) Instagram nemám, ale možná si ho založím... někdy... :D

    OdpovědětVymazat
  8. Vau, to jídlo! Když jsem jezdívala na Velikonoce k babičce, taky pekla kachnu :)

    OdpovědětVymazat
  9. My na Velikonoce byli zase u přítelovi maminky na obědě :) Jinak to bylo pohodové a fajn :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem si letos naopak Velikonoce docela užila.. Nebylo co jiného dělat, tak jsem zdobila kraslice, pekla mazanec i perníky.. :) ale kačena chyběla.. Vypadá teda skvěle..

    OdpovědětVymazat
  11. Stejně je nejdůležitější se aspoň sejít, určitě jste si to užili :).

    OdpovědětVymazat
  12. Jak brácha vyrostl, už se to moc neřeší :) Přítel mě vymrská každý rok, takže se nemusím bát, že bych nebyla zdravá :D Na Velikonoce jsem byla v práci, takže jsem ani nic nechystala, ráno jsme si ale udělali dobrou snídani - lívance ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  13. My jsme kachnu měli v neděli 🙈 a také jsme si moc pochutnali. Ani my jsme Velikonoce neslavili nijak ve velkém. Udělali jsme malou výzdobu a přivolali si tak domů jaro. Upekla jsem velikonočního beránka, mazanec, pár perníčků a velikonoční linecké, mamka obarvila symbolicky pár vajíček. Odpoledne jsme vyrazili na krátkou procházku a pak u nás začalo sněžit 🤣.

    OdpovědětVymazat
  14. Musím sa priznať že tento rok sme výzdobu vôbec neriešili. Mamina iba vybrala vajíčka z minulého roku a bolo :D Tým, že som teraz stále doma, tak som ani nejak neriešila, že sviatky sú, pretože sa toho pre mňa veľa nezmenilo, až na to, že sme vydrhli celý byť:D Ale musím povedať, že krásne fotky♥

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  15. U nás kachna také nechyběla, ale tohle jídlo mi stačí max 2x za rok, abych se ho nepřejedla. :D :)

    OdpovědětVymazat
  16. No to vypadá nádherně. Hezké Velikonoce opožděně. Jinak to je moc pěkná tradice, chodit k prarodičům na oběd. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Back to Top