Hledat

pátek 2. dubna 2021

Naše bydlení s přítelem

Zdravím Vás dámy, jelikož článek se zahrádkou měl celkem úspěch, tak jsem tu se slibovaným článkem, o našem bydlení s přítelem. Více se dozvíte v CČ.

Náš byt je 2+KK, tak není ani zvlášť velký. Ukážu Vám první nejobyvatelnější část bytu, což je překvapivě obývací pokoj spojený s kuchyní. Řekla bych, že jsme při hledání společného bydlení měli celkem štěstí. Když jsme se sem přestěhovali, tak byt byl starý cca 2 roky, díky tomu je vše nový. Hlavně co se týče nábytku, téměř vše už tady bylo, což je u bytů neobvyklé. Bydlení nám pronajímá příjemný, starší pár, tak byt i podle toho vypadá. Upřímně mi to, ale vůbec nevadí. Líbí se mi tento styl a cítím se v něm dobře. Samozřejmě, kdybych měla možnost si to zařídit úplně po svém, vypadalo by to jinak.  

No dámy určitě mi dáte za pravdu, že kuchyň je naprosto dokonalá. V srpnu tady budeme rok a já mám stále nějaké šuplíky ještě prázdné, protože je opravdu dost prostorná. 

Jak se Vám bydlení líbí? Bavil Vás článek?

Vaše J. ♥

20 komentářů :

  1. Tyjo, máte to moc hezké! Taky se mi docela líbí takový styl :) Ta kuchyň je super! Já bydlím v 2+1 po prababičce, nově vymalováno, všechen nábytek nový... akorát mi vadí jedna věc, a to že do mého bytu se musí jít přes kuchyň (kuchyňskou linku mám teda starou). Takže člověk vejde do kuchyně, pak do obýváku a nakonec je můj pokoj/ložnice. Ten váš vypadá prostorně, já to mám asi menší. Všimla jsem si, že si tam lenoší Sheila :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ta kuchyň vypadá nádherně, tam se musí vařit jedna báseň 😍.

    OdpovědětVymazat
  3. Je to moc pěkné, líbí se mi, že to není všechno bílé, jak je to dneska moderní. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Máte to nádherné :) před 2 měsíci jsme si s přítelem pronajali byt. Nově zrekonstruovaný. Vybavená byla pouze kuchyň. Dnes přišel gauč a ještě čekáme na skříně.
    Leník

    OdpovědětVymazat
  5. moc pěkné :) určitě se vám tam bydlí hezky.

    OdpovědětVymazat
  6. Byt máte opravdu krásný :).

    OdpovědětVymazat
  7. To je nádhera! :) Doufám, že jednou se mi to také podaří mít doma takhle pěkné :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Máte to tam moc útulné! Oceňuji využití prostoru ;)

    OdpovědětVymazat
  9. to vypadá nádherně ♥ krásné bydlení, tam se musí žít hezky jedna báseň

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  10. Wau, tak tá kuchyňa je prenádherná, závidím. Máte to tam moc krásne.

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  11. Tak kdyby mi někdo nabídnul takovouhle kuchyň, stěhuju se okamžitě! A myslím, že bych neměla problém ty šuplíky velice brzy zaplnit. :-D
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  12. Máte to tam moc hezký, krásně sladěný!! :)) Kuchyň fakt super.

    OdpovědětVymazat
  13. Krásne bývanie. Hlavne tá kuchyňa je dokonalá. Hneď by som takú brala aj keď bielu skôr alebo čiernu. Ale je dokonalá

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky,
    máš pravdu, ta kuchyň je fakt nádherná! Moc se mi líbí, jak jste si to s přítelem zařídili. Měj se krásně,
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj,
    Máte to s přítelem opravdu nádherné! A jinak ta kuchyň, to je sen! 🤩😁

    OdpovědětVymazat
  16. Souhlasím, ta kuchyň je skutečně moc pěkná, prostorná a praktická!
    J. přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  17. Ta kuchyně je nádherná, moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  18. Na to, že patří staršímu páru, tak to vybavení mi připadá pěkné a moderní. Myslím, že si bydlíte fajn a určitě je to moc útulné.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Back to Top