Hledat

neděle 28. března 2021

Rozhovor - Ejmina

Zdravím Vás, přicházím s dalším rozhovorem. Tentokrát jsem si vybrala blogerku - Ejmina. Originální články, humor, velký zájem o kosmetiku a styl, který patří pouze jí. Věřím, že vás tohle milé stvoření okouzlí, tak jako mě. Co o sobě prozradila v rozhovoru? Čtěte dál.


⚪️
 Ahoj, můžeš se nám představit ? 

Ahoj. Jmenuju se Aneta, je mi 22 let, na blogu a Instagramu vystupuju pod pseudonymem Ejmina. 

⚪️ Jak ses dostala k blogování a jak dlouho bloguješ ? 

Asi jako spousta blogerek jsem i já začínala už kdysi dávno (jsem ráda že ty články nejsou dohledatelné, protože to musela být tragédie). Můj současný blog mám zhruba rok. 

⚪️ Používáš svůj blog pro to, aby ses i zviditelnila nebo to máš jen jako místo, kde se potřebuješ vypsat?

Blog jsem si založila jako doplněk k Instagramu, aby lidé, kteří mě rádi sledují, měli možnost mě poznat trochu blíž. Na blog se poslední dobou ale chodím taky jednoduše vypsat a jsem (nejen) tam 100% upřímná. 

⚪️ O čem píšeš ze všeho nejraději ? 

Ráda sdílím svoje pocity a každodenní život, ale taky kosmetiku a make-up. Vlastně se tam může objevit cokoli, co mě zrovna zajímá nebo co prožívám, nechci se vázat jen na pár témat. 

⚪️ Nebála ses toho, jak bude reagovat tvé okolí na tvé články ? 

Tohle mě vůbec netrápí, spíš jsem naopak pár lidí/kamarádek inspirovala k tomu, aby taky začali. 

⚪️ Jaká je tvoje oblíbená kosmetika ? 

To je těžké vybrat, jelikož se snažím zkoušet pořád něco nového a jen pár věcí používám pořád dokola. Třeba čisticí gel od Garnier BIO pořád všem doporučuju! 

⚪️ Studuješ stále ? Popřípadě co ? 

Studuju nástavbu v oboru podnikání a konečně letos končím. Kvůli zdravotním potížím mi to trvalo nějaký ten rok navíc. Sice už je mi 22 let, ale to mě rozhodně neodradí od dalšího studia. Chci studovat ještě práva a marketing. Pokud je tu někdo takový, kdo by chtěl studovat, ale přijde mu, že je na to pozdě, vykašlete se na takové myšlenky a jděte za svým snem! 

⚪️ Jaká je tvoje vysněná práce ? 

Předchozí otázka asi dost napověděla. Právnička nebo markeťačka. Obojí mě baví stejně a klidně bych to nějak zkombinovala. 

⚪️ Za co nejvíce utrácíš a co nesnášíš nakupovat? 

Dlouho jsem přemýšlela, ale vyhrává jednoznačně jídlo. A hlavně večerní objednávky pizzy, KFC a Burger Kingu. Na diety nehraju! ,,haha'' a co nejvíc nesnáším nakupovat? Vždycky jsem nenáviděla nakupování oblečení v obchodech a raději objednávala online. Po roce s covidem to už ale vidím jinak ,,haha''.

⚪️ Blíží se jaro, inspiruj a poděl se s čtenářkami, co by jim v šatníku na jaro nemělo rozhodně chybět ? 

Při slově jaro mě okamžitě napadla žlutá koženková bundička! 

⚪️ Mohla by jsi na sebe něco v tomto rozhovoru prozradit ? 

Několik let jsem bojovala s psychickými problémy a panickými atakami, ze kterých jsem se vyhrabala kompletně sama. Stále mě  ale čeká kus cesty. A pokud by na tom byl někdo podobně, může mi klidně napsat zprávu. :)

Ejmina.cz

4 komentáře :

  1. Pěkný rozhovor, těším se i na další s blogerkami, ty mě budou bavit asi nejvíc!

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý, ejminu mám moc ráda :) těším se na další.
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  3. Blog Ejminy ráda navštěvuji, je to inspirující a milá blogerka. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Blogerka mě zaujala přezdívkou, jmenuje se jako naše kočka. :D
    Vlasta

    OdpovědětVymazat

Back to Top