Hledat

sobota 27. března 2021

Příprava zahrádky na jaro


Ahoj, já jsem se, tak moc těšila na jaro! S přítelem jsme se přestěhovali do bytu i s malou zahrádkou, kterou na našem společném bydlení fakt zbožňuji. Je malá, ale za to dostačující a díky tomu i útulná. A jelikož nám začali krásné jarní dny a doufám, že už nepřijde žádný sníh a zima, vrhla jsem se do větší úpravy naší zahrádky. 

Je zajímavé, že od mala jsem bydlela s rodiči v bytě, takže nemám vlastně ani žádné zkušenosti se zahrádkou, ale hrozně mě to baví. Miluju, jak to všechno roste, voní, všude barvy, čisto. Máme v plánu pořídit určitě ještě gril, jelikož grilování k tepli zkrátka patří.

A jelikož ráda sleduji proměny před a po a to čehokoliv, rozhodla jsem Vám tu mojí menší proměnu naší zahrádky ukázat. Alespoň také uvidíte něco málo z našeho bytečku.

Nezajímal by Vás článek našeho bytu ještě zvlášť? Napište mi ♥

Vaše J. ♥

8 komentářů :

  1. Také miluji jaro <3 všechno kvete, slunce svítí, všechno je hned veselejší :)
    Máš to moc hezké! Článek o bytečku určitě uvítám :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  2. Poslední dny u nás bylo fakt krásně, tak doufám, že už to vydrží a že už začne pořádné jaro 🤗. Hezké počasí, teplo, sluníčko a hlavně až to začne všechno kvést a zelenat se 🥰. Byt s malou zahrádkou musí být super, zvlášť v téhle době. Zahradničení je bezva hobby a taky super druh relaxu. Kytičky miluju, takže mít zahrádku, tak bych se pěkně vyřídila 😅🙈. Článek o bytu by byl super 🤗.

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, no ty jsi šikovná :) Mně teda práce na zahradě moc nebaví, ale když hezky rostou kytičky, tak to se mi líbí :D Kdyby se ti chtělo napsat článek o bytu, ráda si ho přečtu. Jak se má Sheila? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je to krásné, kdyby každý měl kousek takové zahrádky, lidi by byli určitě spokojenější. Věřím, že i bez zkušeností toho člověk dokáže vytvořit hodně a gril je určitě super nápad, už se ho také nemohu dočkat!
    Chystám také na blogu malé před a po, hrozně mě to baví!

    OdpovědětVymazat
  5. Určite to budete mat veľmi pekne 🌷🌸☺️

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne fotky. To bola skvelá vec, presťahovať sa do bytu so záhradkou. Mne toto v paneláku veľmi chýba.

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  7. Máš moc krásnou zahrádku, trávit tam tyhle dokonalé jarní dny je určitě k nezaplacení! :))

    OdpovědětVymazat

Back to Top