Hledat

čtvrtek 25. března 2021

Výborný tvarohový koláč


Krásný den přeji, dnes si opět společně zavaříme. Mám tu pro Vás recept na tvarohový koláč. Jelikož mně pečení moc nejde hledám si vždy co nejlehčí recepty na pečení. (:D) Takže vím, že tento recept zvládne opravdu každý, zkrátka se není čeho bát a zkuste si ho, je výborný. Myslím, že tu spousta z Vás i potěším, jelikož recept je zdraví.

Suroviny:

  • 170g špaldové mouky
  • 50g rozpuštěného másla
  • 2 vejce
  • 1 lžíce kypřícího prášku do pečiva 
  • 300g odtučněného tvarohu
  • 3 lžíce mléka
  • 2 lžíce třtinového cukru
  • 1 lžička přírodního vanilkového aroma
  • borůvky, maliny

Postup:

  • V míse smícháme jedno vejce, mouku, máslo, med a prášek do pečiva. Vypracujeme vláčné těsto, které necháme 15 minut odpočinout v lednici.
  • Mezitím v druh míse smícháme tvaroh, vejce a mléko. Přidáme třtinový cukr, vanilkové aroma a vznikne nám tvarohový krém.
  • Po 15 minutách vytáhneme těsto z lednice a prsty ho rozprostřeme na dno dortové formy.
  • na korpus natřeme tvarohový krém.
  • Vše posypeme borůvkami a malinami.
  • Pečeme 30 minut v troubě vyhřáté na 190°C.


Napište mi určitě jak se Vám koláč povedl a jestli se Vám recept líbí. Dobrou chuť přeji.

Vaše J. ♥

6 komentářů :

  1. Mňam, to jsou teda věci takhle po večeři :D Miluji dezerty s tvarohem!

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to skvěle a věřím, že i chutná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá výborně, sbíhají se mi sliny. Také mám ráda jednoduché recepty. Díky za tip :)!
    Leník

    OdpovědětVymazat
  4. Když to tak srovnám tak je podobný dost mému, který jsem nedávno pekla. :) Hezky se ti povedl.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Back to Top