Hledat

pátek 19. března 2021

Rozhovor - Sabina Dlouhá

Zdravím, dnes Vám zpestřím den rozhovorem s českou herečkou, kterou určitě všichni znáte, jelikož si zahrála ve známém dokumentárním filmu V Síti. Nádherná a vždy usměvavá Sabina Dlouhá je jedna ze tří představitelek dívek v dokumentu V Síti. Miluje hraní na klavír, kterému se ve svém volném času velmi věnuje. Co vše o sobě a filmu V Síti prozradila? Dozvíte se více v rozhovoru. Přeji hezké čtení.

⚪️ Ahoj Sabi, všichni tě známe z dokumentárního filmu V síti jako herečku. Chtěla jsi se stát vždy herečkou ?

Ahoj, herectví sice nemám vystudované, ale chtěla bych se mu nadále věnovat, když to půjde, vím, že je velká konkurence. Jinak, mým snem vždy bylo stát se učitelkou.

⚪️ Jak ses dostala k filmu V síti ?

K filmu V Síti jsem se dostala přes inzerát České Televize, kam mě přihlásila má starší sestra.

⚪️ Proč ses rozhodla být součástí filmu V síti ?

Jelikož jsem se řídila pravidlem ‘‘ když chceš bojovat proti zlu, musíš ho nejprve poznat’‘, tak to pro mě byla jedinečná šance a já jsem se ji rozhodla využít.

⚪️ Ve filmu V síti hraješ Niky Komárkovou. Vybavíš si co bylo vše na tvém profilu ?

Přesné věci, které byly v profilu si bohužel nevybavuji a sama jsem si je nevybírala, dostala jsem pouze scénář, jaká Niky je a vše o ní včetně dalších podrobností.

⚪️ Jaký byl tvůj první rozhovor s predátorem ?

Můj první video hovor byl s Ústečanem, rozhovor byl velice náročný, nevěděla jsem, co očekávat a měla jsem strach z prozrazení, ale nakonec jsem se do toho poměrně vžila a obavy pomalu opadly.

⚪️ Nebála ses někdy, že vypadneš z role a pošleš dotyčného zkrátka někam ?

Snažila jsem se od emocí tohoto typu odprostit, věděla jsem, že je to role a té jsem se pevně držela.

⚪️ Co byl pro tebe nejtěžší moment natáčení ?

Nejtěžší moment pro mě byl, když jsem se osobně sešla s párem, který po mně chtěl sex ve třech, což bylo i zobrazeno ve filmu.

⚪️ Nezměnila jsi díky filmu V síti pohled na muže ?

Názor na muže jsem nezměnila, protože házet všechny do jednoho pytle by rozhodně nebylo fér a ve svém životě mám spoustu skvělých mužů, na které se mohu spolehnout a jsou mi oporou.

⚪️ Jaký máš vztah s holkami z projektu V síti ? Vídáte se ? Jak se ti s nimi natáčelo ?

. Vztah máme kamarádský, ale bohužel, kvůli aktuální situaci se nemůžeme vídat, jakmile nám to ale okolnosti dovolí, určitě se znovu rády sejdeme. Jelikož jsme si s holkami byly oporou, dost nám to pomáhalo po celou dobu natáčení a náš kamarádský vztah to upevnilo.

⚪️ Co říkala tvá rodina na film V síti ? Co říkali na to, že tě vybrali ?

Všichni členové po shlédnutí filmu byli zaražení, protože o tom co natáčím, do poslední chvíle nevěděli, hřálo mě ale u srdce, že na mě byli pyšní. To, že jsem byla vybraná na castingu nikdo z rodiny nečekal, ale přáli mi to.

⚪️ Můžeme se na tebe těšit v dalších projektech ?

Kdyby byla nějaká další šance, velice ráda se nějakého dalšího projektu zúčastním.

⚪️ Máš sen, jakou roli by sis chtěla někdy zahrát ?

Protože mám od dětství velmi ráda pohádky od Zdeňka Trošky, můj sen je zahrát si v některé z nich princeznu.

⚪️ Studuješ ? Popřípadě co ? A jak se ti studuje v této době covidu-19 ?

Aktuálně studuji při práci, takže mi doba covidu v tomto ohledu docela nahrává, protože mám více času na rodinu a přátelé.

⚪️ Co děláš ráda ve volném čase ?

Ve svém volném čase se nejraději věnuji klavíru a dlouhým procházkám v přírodě.

⚪️ A na závěr. Je něco, co bys ráda vzkázala svým fanouškům ?

Všem bych popřála v této době hlavně zdraví a pevné nervy a doufám, že se zanedlouho vrátí vše do starých kolejí. Zároveň bych ráda poděkovala všem za podporu, moc si toho vážím. Mějte se krásně.

sabinadlouhaofficial

14 komentářů :

  1. Super rozhovor, V síti jsem viděla někdy na podzim a je to opravdu skvěle udělané, i když člověku občas běhal mráz po zádech. Měli by to vidět všichni. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji za krásný rozhovor! Film V Síti jsem viděla a moc se mi líbil(no, jak se to vezme...). Jsem ráda že jsi takový rozhovor sepsala:) protože jsem si o filmu hodně hledala a zajímaly mě jeho bližší informace a zajímavosti. Super článek!

    OdpovědětVymazat
  3. Sympatická slečna :) Na ten dokument jsem se ještě nedívala, ale kouknu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak jsem se na to koukla. Masakr. Holky jsou šikovné, jak to natáčení zvládly...

      Vymazat
  4. V síti jsem viděla před týdnem, jak to dávali v televizi. Opravdu velmi zajímavý a poučný dokument. Doufám, že spoustu lidem pomůže. Skvělý rozhovor, díky za něj! :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  5. V síti jsem viděla 2x a poprvé jsem byla v šoku, co se to na dnešní mladé slečny valí. S čím se mohou setkávat a čemu musí čelit. Je to strašné a myslím si, že spousta rodičů o tomto problému vůbec neví, ani netuší. Opravdu by tento dokument měli vidět jak náctiletí, tak i rodiče.
    Parádní rozhovor.
    Přeji pohodovou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezký článek, v síti jsem ještě neviděla, ale určitě bych se chtěla podívat. Jinak máš mooooooc povedené otázky!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Super rozhovor, dokument jsem viděla dvakrát a pokaždé mě z něj mrazilo.. Holky mají můj obrovský respekt za to, jak to zvládly!

    OdpovědětVymazat
  8. Jak odpovídá, že by si v nějaké pohádce od Trošky zahrála princeznu, úplně si ji v tom dovedu představit. :) Byla by to pro ni pěkná role!
    V Síti pro všechny tři dívky musela být drsná zkušenost... tam nešlo vše natrénovat a asi musely i improvizovat.
    Od té doby co proběhlo v Síti jsem na holky moc nenarážela... akorát na tu Terku v rozhovorech, kde mluvila o svém početném vztahu :D
    Ten rozhovor jsi se Sabčou dělala sama? :)
    Pěkné otázky... vypadá jako fajn sympatická a milá holčina.
    Tak se měj! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji za návštěvu na mém blogu a tento rozhovor. Slyšela a četla jsem jich s tvůrci už několik, film jsem neviděla, pro mě naprosto šílené téma. Ale smekám, mlčet se o něm nesmí!
    Přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Super rozhovor, obdivuji herečky, že roli v Síti zvládly :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  11. Jé, tak to je skvělý! :-) Abych pravdu řekla, tak tato slečna mi byla ze všech nejsympatičtější. :-) Ještě ta slečna vpravo (bohužel nevím jméno :D). Je hezké, že jsme se něco dozvěděli. A navíc na to, že není herečka ani herectví nestuduje, tak to zahrála senzačně! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Já tento dokument, či film ještě neviděla, nějak mě to neláká a sama jsem už po několikáté na seznamkách a vím, co někteří jsou schopni posílat (i na instagram..) Asi se na to někdy podívám, ale momentálně to pro mě není priorita. Bohužel jsem se z toho důvodu moc do rozhovoru nevžila. Ale rozhovory se mi líbí jakým způsobem děláš.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezký a zajímavý rozhovor. Na filmu jsem byla v kině, ale přiznám se, že jsem od toho čekala asi něco víc. Každopádně obdivuju holky herečky, které to takhle dobře zvládly zahrát. Já bych to asi nezvládla po psychické stránce :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Back to Top