Hledat

pátek 12. března 2021

Znáte českou firmu Dogsie ?

Zdravím, tento článek bude převážně zaměřený pro milovníky psů. Jedná se o českou firmu Dogsie, vyrábí originální a kvalitní pamlsky, které jsou převážně z masa a bez přidané chemie. Líbí se mi, že z každého balíčku firma věnuje 20 % zisku na pomoc pejskům v nouzi. Takže nejen, že Vás balíček potěší, ale zároveň přispějete na dobrou věc.

Dogsie nabízí možnost předplatného balíčku, který je výhodnější. Nebo si můžete objednat jeden balíček na zkoušku. Každý měsíc jsou v balíčku jiné pamlsky a celkové zásoby pro pejska. Díky tomu je to vždy překvapení, jak pro Vás, tak i pro pejska. Sheily moc pamlsky chutnají. Sní jeden a hned si běží pro další. Mám z toho velkou radost. ♥

Co bych ještě měla zmínit je, že Dogsie je vhodné, pro štěňátka, tak pro psí alergiky. Je pro ně připravená speciální varianta, která neobsahuje 2 nejčastější alergeny – kuřecí maso a ryby. Pokud má Váš pejsek alergii na tyto potraviny, při vyplňování jména zaškrtněte.

Jak se Vám firma Dogsie líbí? Chtěli byste na balíček Dogsie slevový kód?

Vaše J. ♥

21 komentářů :

  1. Tak to jsem vůbec neznala, děkuji za tip :) My teď máme jako pamlsek sušené vepřové uši, nevypadá to moc lákavě pro nás, ale Tristan je miluje :D A do hlavolamu nějaká taková malá masíčka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Slyšela jsem o nich. A přesto, že mám doma také psí čumák, nějak jsem nad objednávkou nepřemýšlela. Ale určitě super dárek třeba k Vánocům :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vůbec značku neznám, ale věřím, že bych i já tomu našemu pejskovi na e-shopu vybrala :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Nepoznám značku. škoda že môj psík už nie je medzi nami.

    DENNÍK BÁBÄTKA // 3. MESIAC

    OdpovědětVymazat
  5. Áno, je to skvelá značka a majú vážne kvalitné produkty. :)Už som sa u nich párkrát poobzerala. :) Psíka nemáme, ale často venujeme do útulkov potrebné veci. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Neznám ale vypadá to super! Škoda, že nemám pejska :( :D

    OdpovědětVymazat
  7. Mám pocit, že jsem to viděla u nějaké youtuberky, ale vzhledem k tomu, že mám jen křečka, tak se úplně na toto nezaměřuji:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Já teda taky firmu neznám, ale docela jsi mě nahlodala, určitě se půjdu podívat :)
    Jinak fenečka opět úplná modelka! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Myslím, že už jsem o této značce někde četla.. :) Pejska mám, takže bych tam určitě něco vybrala. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ježiši, to je super! Ja som nášmu tiež kúpila takýto boxík ♥ Každopádne je to mini yorkie, tak nemôžem objednávať každý mesiac, lebo by to nestihol papať, haha :D 🌸

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
  11. To je super, že část peněz jde na pomoc pejskům :) Firmu neznám, ale taťka možná jo, protože má jednu princenzu doma :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  12. Něco mi to určitě říká. Je hezké, že firma za každý balíček věnuje 20% na pomoc pejskům. Pejska bohužel nemám, ale toto mi přijde fakt super:)

    OdpovědětVymazat
  13. Tuhle firmu znám, ale jelikož nemám doma psíka, tak jí nevyužívám :-)

    OdpovědětVymazat
  14. O Dogsie jsem slyšela, ale o předplatném pro hafíka jsem neuvažovala 🙂. Líbí se mi jejich nápad, že za každý balíček, jde určitá část na pomoc dalším pejskům 🐾. Co jsem ale nevěděla, že Dogsie nabízí i variantu pro alergiky, což je super! Mám psíka, který má alergii na kuřecí maso (offiko to tedy potvrzené nemáme, ale od doby co nedáváme kuřecí, ale jen jehněčí je všechno v pohodě) 😊.

    OdpovědětVymazat
  15. Stránku jsem neznala, ale určitě na ní kouknu. Ségra si teď pořídila pejska, tak myslím, že se bude hodit na psí dárečky! <3

    OdpovědětVymazat
  16. O Dogsie jsem slyšela, ale nic jsem od nich nezkoušela :).

    OdpovědětVymazat
  17. Firmu Dogsie nepoznám asi tým, že som mačková, ale moc sa mi páčia balenia a celkovo ich vizuál. Verím, že by mohlo byť niečo takéto aj pre mačky :D

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  18. Ähoj, hned jsem se na firmu podívala a slevový kód by byl super! Ale i bez něj si asi pro svoje štěnátko objednám pamlsky, protože jich je všude pro štěňata málo...
    Děkuju za tip!

    OdpovědětVymazat
  19. Značku neznám, možná i proto, že pejska nemám, ale určitě je to skvělá alternativa pro nákup pamlsků. :))

    OdpovědětVymazat
  20. Značku znám, a je super! :) je krásný dívat se na pejska, který je spokojený a radostný z nějakých těch dobrůtek :)

    OdpovědětVymazat
  21. neznám děkuji za tip ráda podpořím českou firmu a dopřeju pejskovi nějakou ňamku náš má rád smradlavky

    OdpovědětVymazat

Back to Top