Hledat

středa 10. března 2021

Jsou lepší froté nebo bambusové ručníky ?

Ahoj holky, nevím, zda všechny znáte firmu MK Lůžkoviny, ale já jsem s nimi moc spokojená. Objednávám si od nich už delší dobu převážně povlečení, které je naprosto příjemné. My s přítelem máme rádi 100% bavlnu a takového povlečení mají spousta na výběr. Zajímá mě z jakého materiálu máte rádi vy povlečení ? Já přemýšlím totiž ještě o mikroplyšovém povlečení. Máte s ním zkušenosti ?

Proč, ale hlavně píšu tento článek je, že jsem si nově z této firmy zkusila objednat ručníky. Naše rodina, vždy používala, jen froté ručníky, tak jsem v tom samozřejmě pokračovala, jelikož jsem na ně zvyklá. Přijde mi, že ale nějaké ručníky nejsou moc kvalitní, a tak jsem tentokrát do ručníku trochu více investovala, než jindy. No a právě během objednávky, jsem se rozhodla koupit, jak froté ručníky, tak i bambusové.

Když jsem se s přítelem stěhovala koupila jsem si první ručníky z Pepca, které stáli okolo 80Kč max. Přišla mi to jako dobrá cena. Jenže ručníky vůbec nesají a nejsou zvlášť příjemné. 

Za to od firmy MK Lůžkoviny jsem velmi nadšená. Krásně sají a jsou příjemné, ale kdybych si měla vybrat, jestli froté nebo bambusové, tak jsem právě pro ty bambusové. Na první pohled není vidět, ani rozdíl. ale přijdou mi mnohem více kvalitnější a na pokožku příjemnější. Jsou sice dražší, ale za tu cenu se to vyplatí.


Jaké máte zkušenosti s ručníky vy? Jaké používáte ? Jakou značku máte rádi ?

Vaše J. ♥

4 komentáře :

  1. Já jsem snad asi ještě nenašla značku, která by mi naprosto vyhovovala, vždycky jsem se spíš spálila nebo ručníky dostala, takže jsem nemohla ovlivnit jejich výběr, bohužel. Kdybych si je teď nakupovala sama, určitě bych si na tom dala víc záležet, udělala průzkum a určitě je lepší investovat víc ale mít kvalitnější věc.
    Na ručníky je taky skvělá sušička, udělá z nich přesně ty heboučké a nadýchané, ale nesmí to být dva v jednou s pračkou, jinak to ten efekt nedělá, a to my právě tam kde teď bydlíme máme, je to škoda...

    OdpovědětVymazat
  2. Bavlněné povlečení a ručníky froté mám také nejraději, doma jsme ani nikdy jiné neměli. :) Každopádně i ty bambusové vypadají dobře a určitě jsou příjemné. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavý článek, ručníky ani nevím jaké máme a neřešila jsem :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já bydlím u našich, takže máme nějaké prastaré. :) Jinak já osobně kupovala tři ručníky, jeden v Pepco, líbil se mi a byl za fajn cenu a pak z Decathlonu rychleschnoucí. Takže tohle jsem ještě neřešila. :) ani mě to nenapadlo.
    Co se týká povlečení, tak mi máme většinou bavlněné, občas froté

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Back to Top