Hledat

pondělí 8. března 2021

Zámek Loučeň

Ahoj všichni, dnes tu máme opět článek na téma cestování. Tento wellness pobyt jsem dostala od své nejlepší kamarádky k narozeninám. Pobyt na zámku Loučeň, který jsme si s přítelem moc užili. Opět Vám napíšu, co se mi zde líbilo a proč tento pobyt navštívit.

S přítelem jsme spolu rok a půl a tohle byl jeden z našich prvních pobytů. Lepší jsme si nemohli přát. Ubytování kde jsme bydleli je postaveno hned vedle zámku Loučeň se zahradních labyrintů a bludišť. Upřímně ty pro nás nebyli nějak zvlášť zajímavé, ale poznali jsme aspoň také něco nového.


Hotel je útulný, čistý, ale čím nás si získali bylo jídlo. (:D) Hlavně snídaně, ty byly opravdu božské, líbilo se mi, že tam měli připravenou i zdravou stravu, která vypadala naprosto famózně. A co nejvíce mě dostalo, byla malinká krupicová kaše, kterou jsem takhle nikde, já osobně, neviděla a nádherně udělaný pudink.


V ubytování jsme si samozřejmě nemohli nechat ujít i vířivku s bazénem, to my dva můžeme. (:D) K vířivce nás odvedla slečna recepční, která nám tam moc hezky připravila svíčky a vše co tomu patří.


Ten, kdo má rád zámky, dobré jídlo, krásný a čistý hotel, tak Vám určitě toto místo musím opět doporučit. Nebylo nic, co by se mi zde nelíbilo. Rozhodně jsem zde cítila, že je o mne pěkně postaráno, a tak to podle mne má být. 

Jak se Vám líbil tento článek? Baví Vás moje články o cestování?

Vaše J. ♥

13 komentářů :

  1. Krásne fotky. Musel to byť skvelý výlet. A určite viacej takýchto článkov

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to tam krásně, věřím, že jste si pobyt užili :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Už dlhšie zvažujem, kam sa by sme sa v lepších časoch mohli vybrať na wellness pobyt a musím sa priznať, že toto miesto sa mi naozaj páči. :) Krásne fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jedno velké scifi :D Jak ráda bych se někam podívala. Vypadá to tam naprosto parádně, hotelové snídaně miluju ♥ A tu kaši jsem takhle ještě nikde neviděla, mají to hezky vymyšlené :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky, to musel být povedený wellness! :) Hned bych někam vypadla a ta snídaně - mňam! :D :))

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám takové články ráda, sama hodně cestuji a mám v plánu cestovat. Navíc tvé články nejsou náročné na čtení a máš pěkné fotky :) Místo neznám, ale už se těším až bude tady to zase možné :) Jinak pokud máš ráda cestování a baví tě psát o cestování mrkni na worldee.com :) Můžeš tam i pro ostatní sdílet tipy na pěkná místa

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá tak krásně! Hned bych někam vyrazila, už jsem docela unavená z toho sedět jen doma, snad to bude možné už brzy 🙏🏻

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné místo! Snad budeme, co nejdříve moci taky zas vyrazit :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné miesto a skvelý výlet :) Keď sa situácia zlepší, tiež by som rada niekam vyrazila :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  10. Juu, vypadá to tam krásně! Prostředí venku i uvnitř, snídaně (miluju hotelové snídaně)... A vy jste moc hezký pár. :))

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to tam moc hezky :). Ta krupička s pudinkem je boží! :) A ta vířivka, to musela být romantika :).

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá to tam moc pěkně :-). Tu vířivku a bazén bych si nechala líbit 😊🙈.

    OdpovědětVymazat
  13. V Loučni jsem zatím nebyla, ale spolupracujeme spolu v rámci projektu Objevuj památky. Nově jsme taky (za spoluúčasti dalších památek) společně založili asociaci ANOPA. :) Škoda, že jste neměli jedno z těch apartmá přímo uvnitř zámku, ale i tak věřím, že to bylo super. :)

    OdpovědětVymazat

Back to Top