Hledat

pátek 5. března 2021

Rozhovor - Romaneta. Smajlová


Zdravím, dost mě příprava rozhovorů začala bavit, tak tu hned máme můj druhý připravený rozhovor, který je s Influencerkou - Romaneta.Smajlová. Pro ty, kteří netuší o koho jde a zatím si z úvodní fotky říkají, že je to asi prostě nějaká zajímavá šťabajzna, je to tak. Díky tomu, že má vedle sebe nestandardně staršího přítele a odlišný pohled na život, má na svém Instagramu 60 tisíc sledujících. Jaká je Romaneta Smajlová? Dozvíte se v mém rozhovoru.


⚪️ Ahoj, spousta lidí tě už zná, ale pro někoho jsi stále nováček. Můžeš se nám představit ?

Ahoj. Jsem Romaneta Smajlová..za každou cenu sama sebou a miluju pozornost :-D Veřejně publikuju své někdy dost kontroverzní názory a ráda dělám extrémní - bizarní věci :-D

⚪️ Už jsi někdy podávala takový rozhovor?

Zatím jen jednou..a není to dlouho, asi tak měsíc. Zabývá se tím jeden nejmenovaný instagramový profil. 

⚪️ Právě díky svým extrémním názorům, sis získala pozornost u lidí. Proč si ty sama myslíš, že se tolik lišíš od ostatních ?

Určitě proto, že mi vůbec nedělá problém ze sebe udělat největší debilku jen abych pobavila. To je dnes řekla bych vzácné... každý rád radši za chytrého... Pak i proto, že vůbec neřeším okolí a co si o mně ostatní myslí... spousta lidí se mě ptá jak to dokážu, že to chtějí taky umět a já neumím odpovědět :-D protože sama nevím... je to prostě dar od boha, za který jsem neskutečně vděčná!

⚪️ Nevadí ti, že ti také lidé posílají spousta negativních zpráv ?

Kdyby mi to vadilo, už dávno bych na Instagramu nebyla, protože hejty mi chodí skoro každý den. Lidi mě nenávidí proto, že nežiju a nechovám se podle jejich představ.. to je jen jejich problém, můj určitě ne. Každý mě nemůže mít rád, to prostě nejde a ani po tom netoužím. Ovšem vím, že mám i dost lidí, co mě podporují a jistě, že jsem za ně ráda.

⚪️ Lidí jsou překvapeni tvým přítelem. Jak jste se seznámili ? Jak dlouho jste spolu ? O kolik let je starší ?

Můj přítel je starší o 36 let. Kdysi jsem se hodně bavila s jeho příbuznou a díky ní jsem ho i poznala. Věděl o našem kamarádství....Něco se mezi námi pak stalo a on mi napsal na facebook a vyptával se co...postupem času jsme si nějak začali psát skoro každý večer...strašně dobře se nám spolu psalo...Měli jsme pocit, že se známe už x let...bavili jsme se i o blbostech.. cítili jsme, že nás k sobě něco táhne...zkrátka že mezi námi něco je i jen takto přes fb... nevím jak to lépe popsat. Byl to zvláštní pocit, rádi na to vzpomínáme. Pak tedy navrhnul, že se sejdeme a zbytek si už domyslíte.... Ani jeden z nás nečekal, že to dojde až tak daleko. Jsme spolu už skoro 7 let.

⚪️ Žárlí tvůj přítel ?

Umí to hezky :-D ale nedělá žádné scény...už taky nemá žádný důvod.

⚪️ Proč si myslíš, že je lepší než chlapi ve tvým věku ?

Pro mě jsou u kluka nebo chlapa především důležité zkušenosti...ať už životní, nebo i sexuální... Mladý kluk má v dnešní době když už nějaké, tak hlavně ty sexuální, což je sice fajn, ale o životě ještě většinou nic neví...a to je pro mě ten hlavní problém. Už mě toho hodně naučil... Každá žena co měla nebo má staršího muže ví o čem mluvím...;-) a která ne, doporučuji vyzkoušet! :-D

⚪️ Nelákají tě muži ve tvém věku ?

Jsem tedy hlavně na starší, ale samozřejmě jsou i mladí kluci, co se mi líbí a co mě přitahují... Takhle jen tak si užít  tomu bych se nebránila, kdybych nebyla zadaná, ale abych si s ním uměla představit vztah na několik let a dokázala být opravdu šťastná, musela bych se do něho nejen zamilovat, ale totálně zbláznit.

⚪️ Co nějaký posun ve vztahu ? Vím, že miminko nechceš, ale třeba svatba ?

Nechci ani svatbu. Je to zbytečný kus papíru, vůbec mě to neláká. A hlavně my neplánujeme vůbec nic, žijeme z minuty na minutu. Plány jsou zbytečné, pak stejně může být všechno jinak. 

⚪️ Co na tvého přítele říkají tvoje kamarádky ?

Když jsem ještě chodila do školy, je jasné, že to řešily hodně, ale tak nějak to braly v klidu. Dnes už se s nikým nestýkám.

⚪️ Spousta lidi se tě ptá, jestli svoji upřímnost, a to jaká jsi, jen hraješ ? Je na tom něco pravdy nebo jak to je ?

Stále jsou spekulace, že si hraju na něco, co nejsem a ve skutečnosti jsem úplně jiná. Dokonce i někteří spekulovali, že můj přítel je ve skutečnosti můj táta a jen si takto naháním sledovanost. Někdy opravdu jen zírám...Tak ono je to hlavně tím, že lidi nejsou na upřímnost a obecně na to, co dělám a jaká jsem moc zvyklí. Vím, že na Instagramu je strašně moc lidí, kteří tam nejsou sami za sebe, ale za někoho jiného...Je fajn mít v dnešní době oči otevřené a to nejen na internetu, ale i v reálu.. sama je mám, ale zase se to nemůže přehánět a vidět faleš úplně všude. Kdybych na své sledující něco hrála, už by to určitě dávno prasklo...ono to totiž moc dlouho hrát nejde. Lidi zas nejsou až tak úplně hloupí a slepí...ovšem někteří ten internet ,,žerou" zase zbytečně až moc a věří každé slovo.

⚪️ Stalo se ti už, že by se s tebou chtěli lidé na ulici vyfotit ? Poznávají tě ?

Stalo se mi to jen jednou, že ke mně přiběhla slečna v obchoďáku a chtěla fotku..:-) jinak mi holky dost často píšou, že mě někde viděly, ale bály se za mnou přijít. Vůbec nevím proč! :-D

⚪️ Máš díky Instagramu spolupráce ?

Nějaké nabídky jsem už dostala, ale odmítám. Zatím jsem nedostala nabídku, která by mě fakt zaujala. I když nechci svůj profil vést úplně tímto směrem. 

⚪️ Opravdu nemáš žádný, alespoň malý sen, čeho bys chtěla v životě dosáhnout ?

Fakt je mi tohle úplně jedno. Nechci nad tím přemýšlet a dokazovat si něco v životě sobě a ani ostatním. Chci si užít život v klidu a ne stále někam šplhat. 

⚪️ Cítíš se jako Influencerka ?

Někdy ano. Podle toho co mi píšou, tak vím, že ovlivňuji dost lidí, ale nechci, aby mě takto někdo označoval. 

⚪️ Všimla jsem si, že ráda chodíš na různé focení. Můžeme tě považovat za modelku ?

To fakt ne :-D ráda si s takhle zafotím jen tak pro radost, protože mě to neskutečně baví...taky chci mít na Instagramu dobrej feed, aby mi oživoval profil což se daří a to je vše. Modelka jsem nikdy být nechtěla, i přesto, že jsem měla možnost, ale je to dřina a to není nic pro mě. 

⚪️ Jaký máš názor na covid-19 ?

 Názor asi radši žádný nemám. Nikdy mě nijak výrazně neomezoval. Jediný co mě štve, že nemůžu skoro každý víkend jak jsem byla zvyklá navštěvovat obchoďáky a kupovat si boty a oblečení..to mi fakt neskutečně chybí!

⚪️ Máš řidičák ? Popřípadě plánuješ si ho někdy udělat ?

Uvažovala jsem o tom, ale jen chvíli :-D pak jsem to vzdala, protože zkrátka nevěřím, že bych ho udělala a když náhodou jo, tak bych se stejně bála jezdit... mám odpor k učení už odjakživa a proto co se učení týká, tak když to jde, dávám od toho ruce pryč :-D 

⚪️ Mohla by jsi na sebe něco prozradit ? Cokoliv ?

I když jsem za těch pár let na Instagramu na sebe vykecala už dost, stále je ještě hodně věcí, které o mně nikdo neví a chci, aby to tak zůstalo...:-) vůbec to tak možná nevypadá, ale své soukromí si dost chráním. 

⚪️ A na závěr. Co říkáš na písničku, která byla o Vás složená ? Věděla jsi o tom ?

S klukem co nám ji složil komunikoval můj přítel, já vůbec. Domluvili to spolu :-) Říkal mi, že se něco takového chystá a abych se přiznala, moc jsem se o to nezajímala, ani jsem tomu nějak moc nevěřila.. hlavně že by se mi to mohlo líbit (je to rap a ten fakt nedávám), ale když jsem ji slyšela poprvé, neskutečně mě překvapilo, jaká je to pecka! Zněla mi v hlavě pořád, je dost chytlavá a pouštěla jsem si ji furt dokola několikrát denně :-D až ji umím nazpaměť a i teď si ji ráda pustím na plný koule. Je fajn, že o nás něco takového vzniklo!:-) 

 Instagram - Romaneta. Smajlová 

14 komentářů :

  1. Hezky ale nejsi jediná milá Romanetko kdo rika co si mysli a lidi s tím mají problémy docela často.Ja jen tak ze ze sebe porad delas jako bys tím byla výjimečná nebo snad jediná.N.

    OdpovědětVymazat
  2. Alečnu neznám, ale je to zajímavý rozhovor i zajímavé názory. Podle mě ať sí každý dělá co chce a co ho baví, když to neubližuje ostatním. A pokud má někdo čas, chuť a nervy na to někomu vypisovat něco negativního, spíše to víc vypovídá o něm samém :D
    Nejsem proti vztahům, kde je vyšší věkový rozdíl, ale umím si to představit a chápu to. Pokud bych teď byla sama, určitě by mě zaujal spíše někdo starší.

    Co mi ale vadí, je jak to i v dnešní době vnímá společnost a jak vyloženě lidé civí, když vidí pár, který ji viditelně věkově rozdílný. Hodně cestujeme s tátou a kamkoliv jedeme, kdekoliv spolu jsme, každý nás považuje za pár a mě zřejmě za zlatokopku :D :D Ale s tátou z toho máme spíš srandu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ani já slečnu neznám. Řekla bych proto, že není úplně cílovka, kterou na ig hledám :) Ale rozhodně působí sympaticky.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, když jsi psala o tom, že budeš dělat rozhovory, vůbec by mě nenapadlo, že první bude zrovna z tohou instagramovou hvězdičkou Romanetou! :D Sama ji znám, občas se jdu jen tak ze zvědavosti podívat k ní na profil, ale vůbec ji neodsuzuji. Souhlasím s tím, že je zkrátka jiná a kontroverzní... A očividně ji to moc baví, takže proč ne. :)

    Tereza z blogu Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  5. No já bych teda nemohla mít chlapa co má starou škodovku😄😄
    Věkový rozdíl je v pohodě, akorát ten jeji dědo teda nic moc.
    Hezká holka by měla mít vedle sebe i hezkého muže
    Tvl já bych vedle sebe nemohla mít někoho jako Richard 😄😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty si voz prdel třeba v BMV, ale o pořádnýho chlapa stejně nezavadíš i s těmi tisíci plastikami co máš na svém těle :D

      Vymazat
  6. Tak tohle je dobrá rakovina:DDDD prooooc ty vole, proooc? jste fakt uplne nemocný? Lidska deemence a hloupost holt nezna mezí... ne

    OdpovědětVymazat
  7. Docela vtipné a zároveň trapné, jak si tady narychlo někdo zakládá účty, aby mohl hejtovat :D

    OdpovědětVymazat
  8. Slečnu neznám, ale povedený rozhovor :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  9. Slečnu znám, občas na mě působí lacině a hloupě. Věřím, že většinu svých "výstupů" hraje, aby získala sledovanost a jde jí to, nicméně tohle pro mě není inteligentní způsob, jak se zviditelnit a takovou sebeprezentaci bych si nezvolila, ale každého věc. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Slečnu vůbec neznám, ale je fajn, že se nebojí mít svůj názor :). Mám ráda lidi ,co s etoho nebojí, ale už moc ne ty, kteří se ho snaží všem vnutit :)

    OdpovědětVymazat
  11. Slečnu znám jen z doslechu, sama ji nesleduju a ani na tom nic měnit nebudu.. Dle svého vyjadřování mi není moc sympatická ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  12. Rozhovor mi připadá zajímavý a dokonce jsem se dívala i na její sociální sítě, abych si ji lehce spojila s rozhovorem. Nic proti ní nemám, momentálně nesleduji a nevím jestli v budoucnu budu, sleduji různí lidi z různých důvodů. Akorát se moc neztotožňují s tím, že v podstatě ve 23 letech vůbec neví co bude a co chce. Ale třeba k tomu jednou dospěje, nebo také ne...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  13. O slečně jsem slyšela, ale bohužel mi sympatická vůbec není. :)

    OdpovědětVymazat

Back to Top