Hledat

čtvrtek 4. března 2021

Hamburger s domácí bulkou

Ahoj, tak jsem se taky dostala ke článku na téma recepty. Řekla jsem si, že s prvním článkem na toto téma musím přijít s nějakou opravdovou bombou. Jsem na sebe holky upřímně pyšná, že jsem tento recept zvládla nepokazit.

Chci jen pro začátek říct, že jsem v kuchyni nováček. Pořádně jsem začala vařit, až co jsem začala bydlet s přítelem a to teď v srpnu bude rok. Takže žádná sláva, žádná velká kuchařka fakt nejsem. (:D)

Rovnou začneme se receptem, jelikož bude trošku delší.

A pak už si jen připravíte hovězí mleté maso k tomu zeleninu, omáčky, sýr vše podle Vaší chuti. Já jsem chtěla ať máme s přítelem večeři ''jako z restaurace'' (:D) tak jsem udělala i domácí hranolky. Holky tento recept Vám musím zase jen a jen doporučit, přítel si pochutnal a stálo to za to.

Máte rádi hamburger? Líbí se Vám recept? Těšíte se na další?

Vaše J. ♥

9 komentářů :

  1. Tak to je náhodou parádní a povedený recept, ještě na to, že "jsi v kuchyni" teprve chvilku :D. Já už peču, vařím pár let a takto by se mi určitě taková dobrota nepovedla, mňam! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bulky vypadají opravdu krásně :-) ale víc mě zaujaly hranolky :-D já na ty burgry moc nejsem.

    OdpovědětVymazat
  3. Každý někde začínal, hlavní je to zkoušet a učit se nové! A ty bulky naopak vypadají naprosto skvěle! Pořád lepší domácí, než když je někdo kupuje, to podle mě není domácí burger :D Já jsem je tedy nikdy nedělala, ale přítel je kuchtík a i si to užívá, umí je skvěle!

    OdpovědětVymazat
  4. Wow! Tak ty se ti vážně povedly 😍😍.

    OdpovědětVymazat
  5. Hamburgery miluju, ale ten domácí jsem si ještě nedělala, tyto vypadají skvěle! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Trošku mě mrzí, že recept na burger s domácí bulkou a na úvodní fotce jsou zaměřené hranolky a také mi nesedí font, špatně se mi čte :( Ale to jen tak okrajově :D Zrovna minulý týden jsem také dělala burgry s domácími bulkami a byla to děsná dobrota! :) Článek mám nachystaný, ale vyjde až v půli dubna :) Já jsem je plnila trhaným masem a taky to bylo super.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tyhle burgery vypadají naprosto luxusně! Hned mám tip na oběd a v týdnu je určitě zkusím, sakra dlouho jsem je neměla. :))

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam, ten by som si teda hneď dala. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ten vypadá naprosto perfektně, miluji burgery :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Back to Top