Hledat

středa 3. března 2021

Rozhovor - Annie. Ellen

Dnes tu máme článek, který se týká mého prvního rozhovoru. Jsem moc ráda, že můj první rozhovor je s Influencerkou - Annie.Ellen! Je velmi originální a má svůj styl. Sledovat jí není rozhodně nuda miluje tanec, v módě se také vyzná, dává různé typy a má krásného pejska, Miu. Je ale možné, že ji ještě vůbec neznáte. A to je docela škoda. Protože tahle mladá kočka má fakt co nabídnout. Co na sebe prozradila a jaké má zkušenosti s covid-19? Více se o ní dozvíš v rozhovoru.

⚪️ Ahoj Annie, přemýšlím, kterou otázkou začít, protože je toho tolik, na co bych se tě chtěla zeptat. Začneme tedy u tvého Instagramu - Annie.Ellen. Jak vnikla vůbec tato přezdívka a mohla by ses nám rovnou více představit ? 

Ahoj Jani :)  Předem bych chtěla poděkovat za možnost objevit se na tvém blogu! Co se této první otázky týče, tak odpověď je v podstatě velmi jednoduchá. Můj „nick“ annie.ellen je v podstatě složený z mých dvou jmen. Mé pravé celé jméno je totiž Anna Ellen, nicméně oslovení „Annie“ už se se mnou táhne již od základní školy, kdy mě tak oslovovala učitelka angličtiny. A představení sebe sama? Uff…zkrátka jen – normální holka („naplavenina“ v Praze :D), veselý blázen, co rád sdílí pozitivní energii a různé vychytávky.

⚪️ Tvůj Instagram je originální a máš svůj styl. Kdy tě vůbec napadla myšlenka založit si Instagram? Co tě k tomu vedlo ? 

Děkuji moc! Instagram jsem si založila asi ve 13 letech, v té době to ještě vůbec nebylo na takové technické úrovni, jako je teď. Hlubší myšlenku jsem za tím v té době asi nehledala. Zkrátka…měli ho všichni, tak musím taky ,,haha''.

⚪️ Jaké byly tvoje Instagramové začátky ? 

Úplně přesně si pamatuji svůj první post na instagramu. Tenkrát jsem si koupila zlatý lak od značky Essence a vyfotila si nalakované nehty (tenkrát snad ještě asi na Iphone 4). Pak jsem fotila klasicky různá „trapná“ teen selfiečka. Co jsem začala ale dělat na IG později, tak byly různá taneční videa (tenkrát jsem točila ještě na Musically…což je předchůdce TikToku), tato videa v té době v ČR ještě moc lidí nedělalo, takže se to docela chytlo a čísla začala stoupat. Nicméně ve svých 22 letech jsem svůj IG velmi promazala a z mých tehdejších sledujících zbyla tak 1/3. Teď toho trochu lituji.

⚪️ Vím, že jsi velká tanečnice. Je tanec další záliba, které se kromě Instagramu věnuješ ? Máš ještě nějaký talent, který před námi tajíš ?

Spíš bych řekla, že jsem tanečnice byla, než že jí stále jsem. Tanec mě doprovází celý život a miluji ho, nicméně teď už se mu nevěnuji ani zdaleka tak, jako dříve. Každopádně nějaké své taneční schopnosti předávám dál ve svém zaměstnání. Mezi další mé záliby patří kreativní výtvarná činnost. Když je čas a nálada, tak maluji na textil a vymýšlím nějaké originální kousky. Zatím ale jen pro sebe ,,haha''.


⚪️ Máš někoho, kdo tě na Instagramu inspiruje ? Koho sleduješ, kdo se ti líbí, jak pracuje ? 

Upřímně? Nemám. Nechci znít nějak povrchně, či něco takového, ale co se týče Instagramu, tak jsem v tomhle „světě“ už ztratila Iluze. Hodně věcí je na Instagramu smyšlených a nejsou reálné, takže já osobně se raději inspiruji u lidí, které znám osobně a mohu jim 100 % věřit. Byly doby, kdy jsem některé influencery milovala a obdivovala, bohužel spousty z těchto profilů se staly pouze snůškou slevových kódů a reklam, což mě osobně nijak neinspiruje a nebaví.

⚪️ Máš na Instagramu nějaké spolupráce, popřípadě s kým ? Nebo dokonce vlastní projekt ? 

Na Instagramu žádné spolupráce nemám. Určitě nejsem pro větší firmy člověk, co se jim „hodí do krámu“. V dnešní době je spoustu velkých Influencerů a lidí, kteří mají mnohem větší dosah, než mám já. Velmi ráda bych jednou rozjela svůj vlastní projekt s malovaným textilem. Ale jsem hrozná, už o tom mluvím 5 let a stále nic ,,haha''.

⚪️ Je něco, co ti na Instagramu vadí ? Třeba ohledně lidí ? Přetvářky nebo něco úplně jiného ?  

Jéje…Vadí mi určitě dost věcí, ale nyní jsem ve fázi, kdy se to snažím velmi eliminovat a tyto věci vytěsnit. Kvůli těmto věcem jsem si také musela dát větší pauzu, abych si urovnala, zda ještě vůbec chci na sociálních sítích působit.

⚪️ Teď také něco aktuálního z tvého života. Všimla jsem si, a troufnu si říct, že ráda experimentuješ s vlasy. Proč z černovlásky na blond ? 

 ,,Haha'', tak to je velmi aktuální téma. Nicméně nedá se asi úplně říct, že bych ráda experimentovala, i když je možné, že nyní to tak vypadá, neb jsem nejdříve shodila své dlouhé vlasy a teď i přešla z černé na blond. Každopádně blond vlasy jsem nosila dříve, teď jsem ale měla 6 let v kuse dlouhé černé vlasy a zkrátka mě už přestaly bavit. Potřebovala jsem změnu. No a protože jsem trochu blázen, muselo to být hned! ,,haha''


⚪️ Vím, že máš taky pejska jako já. Chtěla sis dlouho pořídit pejska ? Byla to od začátku jasná čivava ?

 Ano! Pejska jsem si chtěla pořídit asi 4 roky, partner byl ale zásadně proti. Ale když přišla první vlna covidu a my byli neustále doma, prosila jsem snad každou minutu. Partner pochopil, že je to pro mě velmi důležité a že se nejedná jen o nějaký rozmar. Byla to skvělá chvíle na to, si pejska konečně pořídit. Byl čas na štěňátko a plnou socializaci. Určitě bylo jasné, že chci malého pejska, už jen kvůli žití v bytě. Rozhodovalo se tedy mezi Yorkem a čivavou. Ale čivava nakonec vyhrála. Především kvůli jejímu vzhledu a povaze. A nyní mohu říct, že jsem neskutečně ráda. Je to moje miminko. 

⚪️ Všimla jsem si, že jsi velká kamarádka s Klárkou - Bycoco. Odkud se znáte a jak dlouho ? 

S Klárkou se známe už od základní školy. Chodily jsme spolu do jedné třídy. Známe se v podstatě celý život a máme nespočet zážitků. Co se týče Instagramu, tak ten upřímně nijak do našeho vztahu nezasahuje. Známe se obě velmi dobře osobně a tak se bavíme velmi upřímně a přátelsky, než se baví například lidé, kteří se znají „pouze“ z Instagramu. To je ale logické. Máme stejný smysl pro humor a taky obě mluvíme jako dlaždič (snad mě za tohle nezabije ,,haha'').

⚪️ Od kolika let bydlíš už sama s přítelem ? Baví tě dospělácký život ?

Sama v Praze bydlím od 19 let. S přítelem od 22 let, tuším? Asi tak nějak. A jestli mě baví dospělácký život? Vůbec! :D Velmi ráda bych se vrátila do studentských let, kdy jsem musela řešit banální věci. Dospělácký život je někdy „na palici“.

⚪️ Plánujete nějaký posun ve vztahu ? Svatba ? Miminko ?

Tyto věci s plánovat nedají. Člověk plánuje, ale život píše sám. Takže uvidíme, kdy je tato kapitola připravená pro nás. Ale určitě chci oboje! ,,haha''

⚪️ Začala jsi po dlouhé době opět řídit. Proč jsi přestala a po jaké době ses k řízení vrátila ? Co sis pořídila za auto ? 

Přestala jsem z důvodu stěhování do Prahy. Před tím jsem řídila od 18 let pouze v Jablonci (odkud pocházím) a v Liberci. Nyní jsem se k řízení vrátila, protože jsme se přestěhovali na kraj Prahy, tak jsem chtěla být více mobilní. Pořídila jsem si malého špunta – Toyota Yaris. Ideální do Prahy :D

⚪️ Je něco, co bys na sebe mohla v tomto rozhovoru prozradit ? Co o tobě ještě nikdo neví ? Něco nového ? 

 ,,Haha'', každý máme nějaké „kostlivce ve skříni“ a ty je lepší tam uchovat. Co mě ale třeba napadá je, že jsem velký trémista a takový introvert mezi extroverty a extrovert mezi introverty :D

⚪️ Co ti v životě, ale i při práci dělá největší radost ?

Interakce s lidmi a zpětná vazba. Jelikož pracuji ve školství, tak je pro mě velkou pochvalou příjemný hovor s rodiči a nebo nadšení dětí. Dále mi také dělá radost moje rodina, ta je pro mě v životě vším.


⚪️ Musím se zeptat, ač vím, že nepříjemné téma a mluvila jsi o něm už dost. Ale můžeš nám zkráceně napsat tvojí zkušenost s covidem-19 ? Myslím si, že tuhle verzi by lidí také měli znát.

Zkráceně? Asi tak, že nikdo z nás neví, kdo si může „vytáhnout toho Černého Petra“ a všichni bychom na sebe měli být v této době opatrní! Já se také rouhala a myslela si, že si jen pár dní poležím a budu fit. Opak je pravdou. Covid už dávno není jen hrozbou pro „starší lidi“. Covid mě zkrátka semlel od začátku až do konce. A ještě nyní z toho nejsem úplně venku. Čekají mě sezení na Oxygenoterapiích (98% kyslíku do plic). Hlavně prosím všechny – nezlehčovat. Jednání naší vlády je jedna věc, ale ta nemoc sama o sobě je věc druhá, proto je lepší vždy počítat s tou horší variantou, protože jak říkám – nikdo neví předem, jaký průběh bude mít.

⚪️ A konečně, na závěr se zeptám. Je něco, co bys lidem doporučila, jak být takto oblíbená na Instagramu ? Proč tě mají začít sledovat ? 

Asi si netroufám radit, jak být oblíbená, protože to je velmi pomíjivé a ani já nevím, zda taková opravdu jsem. :D A proč mě sledovat? Asi především kvůli upřímnosti, zábavě a různým tipům, které velmi ráda sdílím (NE reklamy a nějaké propagující posty).

❕ Instagram - Annie.Ellen 

8 komentářů :

  1. Skvělý rozhovor, slečnu sice neznám, ale působí sympaticky a připravila sis zajímavé otázky. :) Covid opravdu není legrace a konspirace, také mi nebylo úplně hej a nemělo by se to zlehčovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Slečnu neznám. Koukla jsem. Má hezký profil i hezké fotky. Působí příjemně a jsi šikulka, že ses takhle pustila do rozhovorů. Na svém bývalém blogu jsem je také dělala. Měla jsem rozhovor i s Atim :-D

    https://pridesoul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Slečnu vůbec neznám, ale má hezký profil :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Slečnu neznám a ani jsem na její profil asi nikdy nenarazila, ale rozhovor jsem si užila i když máme v něčem rozdílné názory 😊

    OdpovědětVymazat
  5. Už párkrát jsem na její profil narazila. A až teď zjišťuji, že má také čivavu a také Miu. Hezké. :D A také i já budu brzy naplavenina v Praze. :D Měla bych se s Annie seznámit. :D :D

    OdpovědětVymazat
  6. Slečnu jsem neznala, ale působí sympaticky :) Hezký rozhovor :)

    OdpovědětVymazat
  7. Neznám slečnu, ale rozhovor byl fajn :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Slečnu neznám, rozhovor je dobrý, ale více mě zaujal s tou druhou slečnou..

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Back to Top