Hledat

pondělí 1. března 2021

Krmivo Ontario

Zdravím, dneska se zase budeme věnovat článku, který je zaměřený na pejsky. Neboli spíše na mého pejska Sheilu. Už od malička jsem se jí snažila kupovat jednu značku krmiva, aby si na ní zvykla. Bála jsem se, že jí třeba nesedne nebude jí chutnat, ale Ontario vůbec nezklamalo.

Sheilince chutná už od mala a já jsem ráda, že tak hezky baští. Líbí se mi, že granulky jsou dělané šikovně malé, takže jsou suprové pro malé plemena. Navíc to mají i rozdělené vyloženě pro štěňátka a aby jsme stále pokračovali jsou po roce i pro dospělé, což se mi hodně líbilo. 

Ontario si zakládá na tom, aby maso bylo na prvním místě. Což je pro Sheilu ta nejlepší regenerace organismu. Hodí se i pro citlivé psy s alergiemi na obiloviny. Krmivo neobsahuje žádnou pšenici, kukuřici, sóju nebo jiný druh obiloviny. Mají také skvělé zavíraní, že granulky alespoň nevyschnou a jsou stále dobré. Díky tomu tyto granule můžu doporučit. Já a i Sheily jsme s nimi spokojený.

Vím, že tento článek nebude bavit asi úplně všechny, jelikož ten kdo nemá pejska je to pro něj zbytečný článek, ale tak aspoň přidávám více dnešních fotografií se Sheilou, které by se Vám mohli líbit. 


Co používáte vy za granule? Máte nějaké oblíbené?

Vaše J. ♥

15 komentářů :

  1. Ach, ta je tak roztomilá! <3 Já mám doma jen kočičku, takže bohužel na téma granulí nemám jak přispět. :D

    Tereza z blogu Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, je to fešanda :) Jo o Ontariu jsem slyšela, že je dobré. My papáme už dlouho Taste Of The Wild, akorát střídám příchutě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já tedy pejska nemám, ale i krmiva jsou důležité.
    Moc pěkné fotografie :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný pejsek. My máme kočičky a taky jim sem tam koupíme kapsičku od Ontaria, granule mají jiné :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  5. Naprosto kouzelná fenečka :) My také krmíme Ontariem, pro velká plemena, Chicken and Potatoes. Chutná mu to a žádné problémy z toho nemá. Rozhodně tedy neplánujeme přecházet na něco jiného :)

    www.nattalk.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Budem len opakovať, ale Sheila je násherná! U nás rieši jedlo pre psíkov tatino, ale keď raz budem mať mačičku, tak tiež budem určite hľadať ja! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pejska nemám, takže k tomuto tématu zatím nemůžu do diskuze ničím přispět, chci ale pochválit krásné fotky a boží fenečka! <3

    OdpovědětVymazat
  8. O této značce jsem nedávno slyšela. My máme kočičku, takže taky teď hodně koukáme po tomto sortimentu <3

    OdpovědětVymazat
  9. Máš roztomilého pejska :) My používáme granule Brit Care :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. Myslím, že od Ontario jsem ještě nic nekupovala. Takže možná to napravím. :))
    Jinak musím moc pochválit design blogu. Krása! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ta je nádherná!!!
    Jinak podle mě jakmile si někdo pořídí zvířátko, je číslo jedna, že mu dá kvalitní stravu, i já pro své morčátko kupuji jen to nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  12. Sheila je úplná modelka ♥ Já si myslím, že takovéhle tipy se nikdy neztratí :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  13. Máš nádherného pejska, ať mu krmivo chutná - skvělý tip! :))

    OdpovědětVymazat

Back to Top