Hledat

neděle 28. února 2021

Že by nová rubrika - Rozhovory?

Ahoj moji milý čtenáři. Přemýšlela jsem, že mi zde na blogu něco chybí a chtěla bych psát o něčem co by mě ještě více naplňovalo. Napadlo mě, že bych chtěla zkusit začít psát rozhovory s blogery, influencery a zkrátka s kýmkoliv. ♥ Mám rozjednané už dva rozhovory, tak budu doufat, že Vás rozhovory zaujmou a budou bavit. Potom bych se rozhodla jestli v tom pokračovat nebo se na to vykašlat.

Co si o tom myslíte? Bavil by Vás takový článek?

6 komentářů :

  1. Podle mě to není špatný nápad. Já se budu těšit na rozhovory, určitě mě budou zajímat, takže to tu budu navštěvovat asi častěji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Anoo, já jsem pro! :) Už sama jsem uvažovala nad založením tohoto konceptu na svůj blog :).

    OdpovědětVymazat
  3. Jee, já si ještě pamatuju na doby, kdy rozhovory patřily mezi jedny z nejčtenějších článků napříč blogy. :D Tak jen do toho! :)

    Tereza z blogu Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem pro! Sice rozhovory tolik nečtu, ale pokud bude osoba zajímavá a budou i zajímavé otázky, bavit mě to určitě bude!

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě! Zrovna o podobném také přemýšlím :) Těším se, koho sis vybrala pro rozhovor ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je skvělý nápad, určitě bych rozhovory uvítala! :) Bylo by to zajímavé oživení. :))

    OdpovědětVymazat

Back to Top