Hledat

sobota 27. února 2021

Levné džíny


Ahoj holky, na dnešek mě napadl článek o firmě, kterou určitě spousty z Vás zná. Já osobně jsem si Levné džíny moc oblíbila a chtěla bych se trošku rozepsat proč.

Džíny si od této firmy kupuji určitě už přes rok a hned co mi přišli první džíny jsem věděla, že nebudou poslední. Cítím se v tich zkrátka dobře. Tento měsíc jsem prvně i koupila džíny přítelovi a opět nezklamali. On je spokojený a já taky, jelikož mu opravdu sedí.


 Líbí se mi od nich, že jsou hodně pohodlné, spousty z tich jsou elastické a to já na džínách mám fakt ráda. No a samozřejmě se mi líbí jejich cena. Za tu cenu co je prodávají jsou prostě perfektní. Jsou  moderní a mají nespočet výběru. Nikdy se mi nestalo, že by džíny přišli nějak špatné nebo v pozdější době. Jsou spolehlivé a snaží se vyjít klientovi maximálně vstříc. Vždy když posílají balíček vím o každém jeho kroku.

No u mě už asi jen tak nikdo jiné džíny neuvidí. (:D) Je pravda, že hodně si u džín musím hlídat velikost, protože každé mají jiné rozměry, ale to je maličkost.

Nosíte džíny od této firmy? Jste spokojený?

8 komentářů :

  1. Páni, firmu vůbec neznám, to musím napravit :).

    OdpovědětVymazat
  2. Jak píše Terka, taky tu firmu vůbec neznám :D Kouknu se :) Potřebovala bych nějaké nové džíny, ale furt si říkám, že si je koupím, až trochu zhubnu, aby mi nebyly velké a vydržely dlouho :D

    OdpovědětVymazat
  3. Přidám se k holkám a napíšu, že firmu jsem doposud také neznala, ale vypadá to super! :) A moc se mi líbí doprovodné video! :D <3

    Tereza z blogu Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  4. Nikdy jsem o této firmě neslyšela, takže moc děkuju za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Áno, o tejto spoločnosti som už počula a musím povedať, že majú naozaj pekné kúsky. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou vážně stylové a všechny střihy na fotce se mi líbí, určitě na jejich stránky mrknu! :)

    OdpovědětVymazat
  7. That looks like some excellent jeans shopping you've done at Cheap Jeans!
    You look fabulous and attractive wearing them
    while dancing in the hallway in your video!!!!!!
    xx <3

    my blog
    my YouTube
    my Twitter

    OdpovědětVymazat

Back to Top