Hledat

pátek 26. února 2021

Oblíbené parfémy

Vítám Vás u dalšího článku. Jak už si mohli všichni všimnout podle nadpisu, tak bude o mých oblíbených parfémech. Mám jich ráda samozřejmě více, ale tyto jsou moje top.

Miluju všelijaký vůně parfémů.. doma bych jich mohla mít nespočet. A co samozřejmě ještě miluju, když voní chlap, ale to je pro mě u chlapů prostě základ! (:D) 
Vrhneme se rovnou na to, jaký vůně Vám chci dneska představit. 
  • První tu máme parfém s názvem Guess Seductive. Za mě je to moc příjemná, ženská vůně myslím si, že více voní spíše starším ženám, jelikož tohle je jeden z mála parfémů v mojí sbírce, který není moc sladký. U tohoto parfému je určitě fajn, že není moc drahý, ale za to mi přijde, že moc nevydrží. Mám ji už celkem dlouho a dávám si ji podle nálady.
  • Druhý parfém je Carolina Herrera Good Girl. Tohle je za mě absolutní bomba! Parfém dokážu vystihnout jen jedním slovem a to prostě sexy! Ráda ji používám třeba na párty a všelijaký akce. Rozhodně vydrží a cítím se s ní moc fajn. Tuhle vůni používám už tak 4 roky a vždy, když mi dojde musím si koupit novou.. bez ní už ani ránu.
  • Další parfém Calvin Klein Woman používám tak 2 roky. Má hrozně specifickou vůni, že nedokážu ani popsat, ale je rozhodně sladká a opět perfektně vydrží. U této vůně jsem se hodně potkala s lidmi, že se mě ptalo co mám za parfém, že ho chtějí taky. Neznám zatím nikoho, že by mu tato vůně nevoněla. 
  • Parfém Burberry Her. Tak ten používám kolem půl roku a absolutně jsem se do něj zamilovala ta vůně je opravdu neuvěřitelná! Koukala jsem na složení a vůně je prý z části fialek a to je podle mě to co měna něm zaujalo. Jednoznačně doporučuji. Opět se setkávám, že vůni lidi kolem mě ze mě cítí a to já prostě miluju. Vydrží celý den.
  • A teď konečně, kterou jsem měla také dlouho vysněnou a dostala jsem jí od přítele k Vánocům. Parfém Dior J'adore. Věřím, že spousty z Vás tuto vůni zná není to vůbec nová vůně naopak parfém je k prodeji už nějakou dobu. Jsem s nim opět moc spokojená a mohu jen doporučit. Láska na první pohled.

Jaký parfém máte oblíbený vy? Znáte nějaký co používám já?

Vaše J.♥

6 komentářů :

  1. Mě zaujal ten Calvin Klein... mám od něj i spodní prádlo a je to super. A parfémy? Miluji parfémy! Tak jsem si dala teď stopku, protože jich mám doma více než dost a dostala jsem Chloe ještě k Vánocům :-D

    https://pridesoul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Guess je taková klasika, také jsem od této značky měla svého favorita. :) Ostatní neznám, ale určitě budou taky skvělé. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Znám asi jen Guess Seductive. Já nemám žádný oblíbený. Kupuji si vždy to co mi voní a poslední dobou pouřívám Elixir od Oriflame :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten Guess je můj nejoblíbenější! Je jediný, co používám :) Na to, že je to toaletní voda dlouho vydrží ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Mně zaujal Guess, mám tedy nejraději růžový, pak černý a pak až tento, ale ty vůně jsou moc příjemné :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju parfémy! A Carolina Herrera Good Girl je i moje volba! <3

    OdpovědětVymazat

Back to Top