Hledat

úterý 23. února 2021

Domácí Mezoterapie - mikrojehličkování

Ahoj zlatíčka, poprvé tu jsem s článkem, který se týká kosmetiky. Začnu asi tím, že na sebe prozradím další věc a pracuji jako kosmetička, takže si troufnu říct, že nějaké zkušenosti už kolem kosmetiky mám a můžu se o ně podělit. Ale člověk se neustále musí zdokonalovat.

O mezaterapii už tady možná někdo slyšel, ale může se tu objevit i někdo kdo nemá vůbec tušení o co se jedná. Já tohle ošetření provádím v salónu velice ráda. Pořídila jsem si přístroj i pro domácí ošetření, jelikož to má za mě opravdu perfektní efekt.

Moje domácí ošetření mezoterapie je poupravené k tomu, aby si každý z nás mohl ošetření udělat i doma. V salónu je postup více důkladnější, ale doma to takhle bohatě stačí. Toto ošetření je převážně zaměřený na vrásky, ale také pomůže jizvám po akné, vybělí se pigment a celková hydratace pokožky. Toto ošetření se doporučuji klidně dělat od 20 let.

Můj domácí postup: 

  • pleť si důkladně odlíčím
  • nanesu peeling nebo čistící gel. Já používám Stayve DermaWhite Exfoliating Gel, který odstraňovat odumřelé kožní buňky a krásně stimuluje tvorbu kolagenu. Já na něj nedám dopustit. Nechám působit klidně i 10 min. Poté omyju teplou vodou.
  • od stejné značky mám i neutralizující pěnu Neutralising Foam, kterou si cca 3 minut vmasíruji do pokožky. Obličej opět opláchnu. 
  • pod mezoterapii jsem si oblíbila dávat hyaluronové sérum Renovality. Je vhodné pro všechny typy pleti a za mě parádně prokrvuje pleť.
  • zapneme si mezoterapii a jdeme na to.
  • pleť je po ošetření rozhodně hodně citlivá, takže je ideální si dám zklidňující nebo hydratační masku. Kdo doma nemá vůbec nevadí. Stačí aspoň kvalitní krém.
  • A je hotovo!
(pokus videa o velmi krátký postup)

Spoustu lidí se ošetření i obává, jelikož je to prováděno miniaturními jehličkami, ale jejich velikost se dá nastavit, takže když si je nastavíte malé ani nic necítíte. Je to na Vás, jak moc jste citlivý.

Po ošetření se alespoň 1 den musíte vyhýbat sluníčku, sauně, a moc si na obličej nesahat. Zkrátka pokožku šetřit. Co bych ještě měla napsat, tak já si ošetření dělám jednou za měsíc, ale můžete vlastně i po 14 dnech je to zase na Vás. 


Zkusili by jste tohle ošetření? Znáte Mezoterapii? Líbil se Vám článek?

Vaše J. ♥

7 komentářů :

  1. Toto ošetření neznám, ale vypadá zajímavě :) Já jsem v tomto asi docela srab a jehliček na obličeji bych se bála, věřím však, že kdybych tento strach překonala, tak by výsledek stál za to :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. O tomto ošetření jsem už slyšela, ale zatím nezkusila. Asi bych do toho i šla, c jsem slyšela, může do krásně dopomoci k hezčí pleti. Snad také někdy někam zajdu, až se to vše otevře, sama bych se asi trochu bála! :D

    OdpovědětVymazat
  3. to vypadá zajímavě! o tomto ošetření čtu poprvé, ráda se o tom do budoucna dozvím více :)

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to vypadá opravdu skvěle, takové domácí ošetření určitě není na škodu a určitě si o něm více zjistím! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jeee, Cerave ❤. Jsem ráda, že ho vidím u kosmetičky :)! Jinak mikrojehličkování mi přijde super. Sama jsem ho prováděla a přišlo mi, že pleť je takový víc napapaná. Ale pak mě vyděsily zlé jazyky na internetu a radši jsem přestala :DD.

    SPODNÍ PRÁDLO Z SHEIN 💃 - 1. ČÁST | HAUL| Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
  6. Vůbec toto ošetření neznám, ale já jsem celkově úplny nováček co se týče kosmetiky :) Když vidím ty jehličky, úplně jsem si vzpomněla na Fakírovo lóže... :D :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Back to Top